Goede levering, maar het bestelde onderdeel (een verbindingsnippel van 4cm lang en een cm rond) had ook in een A6 envelop verstuurd kunnen worden inplaats van een doosje van 20x15x15cm, dit zijn...

zie opmerking bij ervaringen veel te grote en dus te dure verzending

Karel Dijkers

Hier onderdelen besteld voor mijn hogedrukreiniger. Telefonisch contact gezocht i.v.m. wat vragen. Vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag lagen mijn onderdeeltjes zonder bezorgkosten in de...

Heeft blijkbaar veel onderdelen op voorraad want levering ging snel en compleet. Erg vriendelijk aan de telefoon bij mijn "domme" vragen.

Geen, ik vond het top.

Eerste keer prima

nvt

nvt na de eertste keer geen ervaring met after sales

Snelle levering duidelijke website

Goede beschrijving

x

x

M Van der Velden

De website is helder, maar had wat praktische vragen. Telefonisch tips gekregen t.a.v. keuze, heldere informatie en hulp bij zoeken welke hoge drukspuit meest geschikt is voor wat ik er mee wil...

Dat ik advies kreeg, waarom het niet nodig was om de duurdere te nemen die ik eerst had uitgezocht, maar ook informatie over gebruik, welke geleverde info ik in ieder geval moet lezen en als ik achteraf vragen heb, altijd kan terug bellen. Zeer klantvriendelijk.

Gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten van de hogedrukspuit en tuinslang op karretje. Het was prima te doen, maar het viel me op dat er bij de tuinslang met karretje, helemaal geen gebruiksaanwijzing zat hoe in elkaar te zetten.

A. van Oevelen

Geen contact gehad. Gewoon online hogedrukreiniger besteld.

Weet niet.

Online beoordeling aanpassen. Heb geen contact gehad dus klantvriendelijkheid weet in niet. Dus ook geen reactie snelheid. After sales hoop ik ook niet nodig te hebben.

Prettige communicatie nav produkt en het functioneren van de webshop.

overzichtelijk, ruim aanbod; vlotte en praktische actie op een klein probleem rond voltooien van aankoop

Richard

Aardige medewerker aan wie ik een paar vragen heb gesteld en waarop ik een duidelijk antwoord kreeg.

Goed advies en eerlijk voor zover ik dit nu kan beoordelen. Concurrerende prijzen.

Betaling via Paypal met credit card mogelijk maken.