VvAA

Wat vond u van het gemak van aanvragen van de VvAA verzekering?
Wat vond u van de duidelijkheid van de productinformatie bij uw orientatie?
Wat vond u van de communicatie na het aanvragen van uw VvAA verzekering?
8.2/10
Heeft u tijdens het afsluiten van de VvAA verzekering telefonisch contact met een adviseur van onze Ledenservice gehad? Zo ja, hoe waren uw ervaringen?

heer Ilhan

Heel goed

Eerdere goede ervaringen

Reactie VvAA:

Goedendag! Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u onze service goed vindt. Met vriendelijke groet, Frank namens VvAA

Prima service

Zzp

mevrouw den Heijer

Goed verlopen. Goed de tijd genomen voor uitleg

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Ik had een reis afgesloten met de veronderstelling dat ik annuleringsverzekering doorlopend aan had staan. Dit bleek bij nader inzien niet he5 geval. Zodoende deze alsnog afgesloten.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

De website op mijn mobiel koopt vast. Mogelijk zou dit beter kunnen.

Reactie VvAA:

Goedendag! Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Frank namens VvAA

heer Schellekens

Zeer Goed! Europadekking tijdelijk uitgebreid naar werelddekking. Ging soepel met tweemaal polis- en premieaanpassing. Goede service

Al jaren lid

Prima zo!

Reactie VvAA:

Positief, telefonisch afgesloten want we wilden de gekochte auto direct meenemen. Ging heel vlot.

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Overige verzekeringen ook daar. En voorheen altijd fijne service

Nvt

Ik ben vooral telefonisch heel goed geholpen bij deze lastige aangelegenheid. Complimenten!

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Tevreden met de dienstverlening tot dusver, en zeer ontevreden over mijn vorige verzekeraar (Centraal Beheer).

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Is er een aansprakelijkheidsverzekering die ook schade bij verhuur van vastgoed vergoedt? Zo ja, misschien een artikel in de Arts en Auto?

Reactie VvAA:

Goedendag! Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt hiervoor! Ook bedankt voor uw tip, dit nemen wij zeker mee! Met vriendelijke groet, Nena namens VvAA.

Vlot verlopen

automatisme, gemakzucht

Reactie VvAA:

Goedendag! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, namens VvAA, Nena.

Was snel gebeurd nadat ik al jaren verzekerde bij VVAA ben

al jaren klant

het ging goed zo

Reactie VvAA:

Goedendag! Bedankt voor uw review. Ik ben blij te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Nena namens VvAA.

Heldere en klantvriendelijke uitleg bij het oversluiten van huidige polis naar nieuwe auto. Ook daarna prima geholpen bij het zetten van de puntjes op de i

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Lopende polis overgezet naar nieuwe auto

Nee

Reactie VvAA:

Goedendag! Bedankt voor uw feedback. Ik ben blij te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet namens VvAA, Nena

Snel geregeld Alleen ik heb nog niet betaald .Gaat dit automatisch of krijg ik nog een nota

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Mijn vorige verzekering liep daar ook en de schade is goed geregeld

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Onduidelijkheid over de wijze van betalen