M

Van de 10 potten gewoon 7 niet voor meer dan de helft afgegaan wat een zonde geld 1e en laatste keer dat ik hier wat bestel
Blokken gecontroleerd zit gewoon geen kruid in hoe dan??

Niet

Beter vuurwerk

Rory

Enorme bestelling gedaan, opgehaald en dan kom je er achter dat ze niet alles hebben meegegeven. Waarna we ook niks meer van ze gehoord hebben toen we probeerden te bellen en mailen.

Missend vuurwerk

Al het vuurwerk dat besteld is meeleveren.

Martin

Op de website is er een gratis vuurwerk actie. Bij afhalen kom ik er achter dat ik niet aan de vereisten voldoe en dat enkele producten uitgesloten zijn van de actie. Dit vermeldt vuurwerkplanet... Op de website is er een gratis vuurwerk actie. Bij afhalen kom ik er achter dat ik niet aan de vereisten voldoe en dat enkele producten uitgesloten zijn van de actie. Dit vermeldt vuurwerkplanet niet bij de actie maar wel op productniveau. In kleinere lettertjes onderaan het blad met lichtgrijze lettertjes. Opzettelijk de klant op een dwaalspoor zetten. Neem klanten eens serieus.

Afhaalpunt goed georganiseerd

Duidelijkere omschrijving actievoorwaarden

marco

"dit is niet binnengekomen, dat ook niet, en dat ook niet" fijn, nu zit ik met rotzooi dat volgens jullie duurder is maar eigenlijk heb ik minder potjes en het effect is totaal anders (bagger... "dit is niet binnengekomen, dat ook niet, en dat ook niet" fijn, nu zit ik met rotzooi dat volgens jullie duurder is maar eigenlijk heb ik minder potjes en het effect is totaal anders (bagger effects). heel erg bedankt. de helft is nog kapot ook nog. auto vol met kruit omdat ze te gierig waren om het tasje erbij te geven. nooit meer.

geef wat ik koop

Jeffrey

De hele bestelling hadden ze niet, de website gaf niet aan dat het uitverkocht is. Werden na een tijdje geholpen, maar werden na 5 minuten gewoon weer vergeten, hebben 40 minuten gewacht totdat we... De hele bestelling hadden ze niet, de website gaf niet aan dat het uitverkocht is. Werden na een tijdje geholpen, maar werden na 5 minuten gewoon weer vergeten, hebben 40 minuten gewacht totdat we weer werden geholpen. Vervolgens hebben we alternatieve gekregen van mindere kwaliteit. Jammer !

Geen sterke punten

Site updaten, betere klantenservice, orders eerder inpakken, de klant tegemoetkomen als hun bestelling er niet is.

JR.

Ik hoop ten zeerste dat er miljoenen claims jullie kant opkomen. Waardeloos bedrijf. Tientallen bestellingen niet geleverd!!! Een berichtje? Nee dat is teveel moeite. Bedankt he.

Snel van je geld af.

Eerste bestelling

Overzichtelijk

Actuele voorraden

Patrick

Zeer slechte service komen niet met een oplossing

Oplossing gericht werken

Eerlijk handelen en geen halve vuurwerkboxen verkopen

Mat

Site werkt totaal niet. Ik kan niks bestellen, enkel prijzen en filmpjes zien. Dikke amateur bende weer.

De hele site