D. Van Vessem

Eind juli besteld, zou de volgende dag in huis zijn. Nog steeds niets ontvangen en ze reageren niet op de mail. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. Oplichting.

Afspraken nakomen.

Correct en snel geleverd

Google

Nee

Pietje

Moest zelf om info vragen

Betere communicatie

Problemen met de levertijd heel netjes opgelost door een vervangend product aan te bieden

Heeft u verbeterpunten?

De levertijd maar zoals ik al zei; Netjes opgelost

DV MANAGEMENT CONSULTING

Snelle levering , top kwaliteit

Google

Heeft u verbeterpunten?

Als je vanuit België Professioneel besteld wordt de btw toch aangerekend . In de meeste Nederlandse bedrijven wordt die dan niet aangerekend. Spijtige zaak want in het vervolg bestel ik bij jullie... Als je vanuit België Professioneel besteld wordt de btw toch aangerekend . In de meeste Nederlandse bedrijven wordt die dan niet aangerekend. Spijtige zaak want in het vervolg bestel ik bij jullie concurrentie daardoor .

Katelien

Snelle levering. Correcte communicatie. Klantvriendlijk

internet

neen

J. Koster

Dit bedrijf is helder en duidelijk in de afspraken en komt ze na. we zijn ontzettend blij met Fikki.

Hoe heeft u vuurplaats.nl gevonden

Via internet, na een artikel in de Trouw

Heeft u verbeterpunten?

Niet voor het bedrijf zelf. Bij Fikki hadden we graag een paar handgrepen gezien waarmee we Fikki kunnen verplaatsen, deze bovenaan zijn daar niet voor bedoeld. En het zou handig zijn wanneer de... Niet voor het bedrijf zelf. Bij Fikki hadden we graag een paar handgrepen gezien waarmee we Fikki kunnen verplaatsen, deze bovenaan zijn daar niet voor bedoeld. En het zou handig zijn wanneer de bevestiging van het klepje voor het bakgedeelte gelijk was aan het andere klepje, nu gaat hij soms los.

wijsmuller

Vriendelijk, snel, adequaat, oplossingsgericht

via Willem Designvloeren

Heeft u verbeterpunten?

tip: upsell vanaf levering, bv uitgebreidere accessoires zoals pannen en spatels in boekje presenteren. Nu alleen mail met '5% korting', maar waarvoor kan je die inzetten? Of 'geef 5% cadeau aan een... tip: upsell vanaf levering, bv uitgebreidere accessoires zoals pannen en spatels in boekje presenteren. Nu alleen mail met '5% korting', maar waarvoor kan je die inzetten? Of 'geef 5% cadeau aan een vriend' bij koop nieuwe OFYR.