Goede service

Anita Janssen

Als zeer netjes en prettige samenwerking

google

Afspraak goed nagekomen

jerphaas

Top geholpen, komen afspraken na en zetten de puntjes op de i

mond tot mond

nee

Als je een bbq bij jullie besteld ga je er niet van uit dat je hem zelf nog moet schoonmaken van de vorige keer dat jullie hem verhuurd hebben

Schoon leveren

Reactie Vuurplaats.nl:

Jammer dat wij een slechte beoordeling hebben ontvangen van deze huurder. Wij hebben contact opgenomen en aangegeven dat een klacht voor gebruik van een OFYR moet worden doorgegeven en niet... Jammer dat wij een slechte beoordeling hebben ontvangen van deze huurder. Wij hebben contact opgenomen en aangegeven dat een klacht voor gebruik van een OFYR moet worden doorgegeven en niet achteraf. Dan kunnen we er helaas niets meer aan veranderen.
Beste Kevin, als je dit leest. We vinden het jammer dat het zo gelopen is. Groet Elize van Vuurplaats.

Prima... Snelle levering

BASE Lifestyle

Ik kwam met Vuurplaats.nl in contact omdat ik een barbecue van hun wilde huren voor een evenement wat ik wilde organiseren. Na het aanvragen van een offerte werd ik direct gebeld en goed geholpen.... Ik kwam met Vuurplaats.nl in contact omdat ik een barbecue van hun wilde huren voor een evenement wat ik wilde organiseren. Na het aanvragen van een offerte werd ik direct gebeld en goed geholpen. Uiteindelijk heb ik een aantal OFYR barbecues gehuurd. Het eten met een OFYR is effectief maar ook heel erg gezellig. Iedereen is continu met in contact omdat er veel ruimte is om gezamenlijk te barbecuen. Een bijkomend voordeel is dat de OFYR ook niet teveel warmte afgeeft zodat je na het eten ook daarom heen blijft zitten en staan.

Social media

Merlijn van Breugel

We hebben een Ofyr gehuurd via Vuurplaats, werkelijk een fantastisch apparaat waarop je super kan koken voor een grote groep mensen.
Het ophalen van de Ofyr werd door DHL tot tweemaal toe...
Het ophalen van de Ofyr werd door DHL tot tweemaal toe verzaakt, terwijl het apparaat in de weg stond voor een opkomend trouwfeest. Vuurplaats heeft er toen alles aan gedaan om tot een snelle oplossing te komen. Complimenten voor de geduldige en vriendelijke klantenservice!

Heeft u verbeterpunten?

Betere afstemming met DHL vooraf voor bezorging

Heuvel Horeca

Top service en haarfijn uitleg en installatie

Erik

Goed, keurige levering en after sales