Deskundigheid
Melden van de schade
Telefonische bereikbaarheid
Betrokkenheid

Bos

Uitest positief. Snelheid van handelen is hoog, betrokkenheid vooraf, tijdens en achteraf bij het verhelpen van de lekkage was uitstekend. De afhandeling zowel administratief als financieel verloopt... Uitest positief. Snelheid van handelen is hoog, betrokkenheid vooraf, tijdens en achteraf bij het verhelpen van de lekkage was uitstekend. De afhandeling zowel administratief als financieel verloopt erg goed. Al met al een uitstekende service die is geleverd vanuit Vugts verzekeringen.

- snelheid van handelen
- communicatie tijdens en achetraf bij het verhelpen van de lekkage
- persoonlijke contact tussen verzekringsbedrijf en ons wat erg prettig werkt
- serieus...
- snelheid van handelen
- communicatie tijdens en achetraf bij het verhelpen van de lekkage
- persoonlijke contact tussen verzekringsbedrijf en ons wat erg prettig werkt
- serieus genomen van begin tot het einde
- professionele partij die de storing kwam verhelpen die netjes heeft gewerkt en goed heeft gecommuniceerd.
- snelle afhandeling van de administratie en facturatie.

Dennis Mbonu

Al meer dan 20 jaar hebben wij een positief ervaring met Vugts verzekeringen. In al die jaren heeft de dienstverlening zich gekenmerkt in de vorm van klantvriendelijk, professioneel en... Al meer dan 20 jaar hebben wij een positief ervaring met Vugts verzekeringen. In al die jaren heeft de dienstverlening zich gekenmerkt in de vorm van klantvriendelijk, professioneel en betrouwbaar. Wij zijn nog steeds zeer tevreden met dit bedrijf.

L. van Baast

Prima bedrijf, zaken worden direct opgepakt en snel afgewikkeld

Goede service, snelle afhandeling

Snelheid

J.T.L. Schellen

Zeer persoonlijke benadering en goed klanten contact.

Persoonlijk contact

Ga zo door.

M.J. Galle

Snel

Nancyvanson@me.com

Correcte afwikkeling snelle service

Jos Gribling

Opnieuw een uiterst accurate en goede afhandeling van een water/stormschade.

Wij zijn nu al meer dan 40 jaar via Vugts verzekerd en iedere keer opnieuw valt mij op, dat de mensen, met wie je spreekt, weten wie je bent. Zij tonen zich ook daadwerkelijk betrokken en zorgen... Wij zijn nu al meer dan 40 jaar via Vugts verzekerd en iedere keer opnieuw valt mij op, dat de mensen, met wie je spreekt, weten wie je bent. Zij tonen zich ook daadwerkelijk betrokken en zorgen voor een adequate, eerlijke en reƫle afwerking van de verschillende schades.

Nee, op dit moment zeker niet

Goede ervaring

Snelle afhandeling!

?

DCAM Theater & Communicatie

Zeer tevreden,. Persoonlijk, snel en goede service. BV. postverkeer, enveloppen.
Direct contact!. Als je belt wordt je direct geholpen.