Deskundigheid

Tevreden

Mee werkend en denkend

Nee

Bij u bekend

Wel goed maar moest drie weken wachten

Reactie Vugts Verzekeringen:

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Uw auto raakte beschadigd bij de hevige storm van 18.01.2018. U heeft bij de reparateur van uw auto inderdaad erg lang moeten wachten op de reparatie van uw auto. We hadden daar ook telefonisch contact over met u.
Het schadebedrag hebben wij op 07.02.2018, direct na ontvangst van de nota, overgemaakt aan uw reparateur. Mocht u niet tevreden zijn over de reparateur van uw auto, staat het u uiteraard vrij om, bij een eventuele volgende schade, een andere reparateur te kiezen. Kiest u dan echter wel wederom voor een Schadegarant-herstelbedrijf, waarbij er een vervangende auto beschikbaar is.

Agnes en Bart Termeer .

Al drie generaties ( 50 jaar ) met een totaalpakket bij Vugts verzekerd . In ons geval heeft Vugts gewoon achterwege gelaten ( vergeten ) om de veroorzaker en de verzekeraar aansprakelijk te stellen... Al drie generaties ( 50 jaar ) met een totaalpakket bij Vugts verzekerd . In ons geval heeft Vugts gewoon achterwege gelaten ( vergeten ) om de veroorzaker en de verzekeraar aansprakelijk te stellen . Als oplossing krijgen wij dan per mail de volgende mededelingen : dat gaan wij voor jullie niet oplossen en ook , wij zijn in deze geen partij en laat de rechtsbijstand het maar oplossen . Maar wij zitten wel met een kleine 20.000,00 euro schade plus een getaxeerde waardevermindering van 37.500,00 euro waarvoor na inmiddels al anderhalf jaar nog steeds geen oplossing is .

Altijd wel gehad maar dat is nu wel over .

Zaken afwikkelen zoals men dat mag verwachten van de gebroeders Vugts . Niet zoals men het bij ons heeft aangepakt .

Reactie Vugts Verzekeringen:

U heeft een claim op de verzekeringsmaatschappij van de Vereniging van Eigenaren (VvE), waar uw appartement deel van uit maakt. Deze verzekering loopt niet bij ons, zoals u bekend. Wij hebben u... U heeft een claim op de verzekeringsmaatschappij van de Vereniging van Eigenaren (VvE), waar uw appartement deel van uit maakt. Deze verzekering loopt niet bij ons, zoals u bekend. Wij hebben u echter wel geholpen bij de correspondentie over deze schade en hier uitvoerig met u over gesproken. Geruime tijd terug is de schade door een expert vastgesteld. Voor zover ons bekend is het vastgestelde schadebedrag beschikbaar om te worden uitgekeerd.

Indien u van mening bent dat uw schade hoger is dan hetgeen door de expert is vastgesteld, kunnen we het dossier indienen op uw rechtsbijstandverzekering.
Helaas kunnen wij bij deze schade inderdaad niet meer voor u betekenen.

A. DE LEZENNE COULANDER

Korte lijnen. Een keer uitleggen. Binnen zeer korte tijd bericht. Prima.

Kennis van zaken

Esther Sidler

Alleen maar lof. Na een brand waarbij bijna alles verloren is gegaan stonden ze ons altijd bij. En we hebben veel contact gehad door de situatie. Andre was er voor ons. En begeleide ons. Was er ook... Alleen maar lof. Na een brand waarbij bijna alles verloren is gegaan stonden ze ons altijd bij. En we hebben veel contact gehad door de situatie. Andre was er voor ons. En begeleide ons. Was er ook na de brand toen de experts kwamen. Dit ervaarden wij als zeer prettig. Je weet totaal niet wat je de komende maanden te wachten staat en met zijn expertise is alles vlekkeloos verlopen.

Altijd bereikbaar. Zelfs s avonds direct na de brand kon ik hem bellen en stelde ons gerust.

Bertwin Brouwer

Altijd prima in orde. Nemen veel werk uit handen. Persoonlijk en aandachtig.

Duidelijk en overzichtelijk. Goed advies, door persoonlijk contact.

van den Boomen / petersen

Zeer goede ervaringen.
Adequaat , klantvriendelijk en snel

Goede dienstverlening gebaseerd op vertrouwen in en op de klant.

Als het goed is, is het goed

Persoonlijk

Naast schade-afhandeling ook gekeken naar volledige inboedelverzekering.

Er wordt snel gereageerd op de emails

Het schade claim formulier dient opnieuw te worden aangepast. Bij het klikken voor het toevoegen van de bijlage (schade rapport), slaat het systeem het niet op en dien je opnieuw te moeten beginnen

Pieter van den Wittenboer

Betrouwbaar, dienstbaar en zeer deskundig