Landje

Leuke producten, veel vrolijkheid! en een enorm goede afhandeling van de bestelling.
En ook nog eens begeleidt met een leuk persoonlijk berichtje, goed gedaan.

toch een persoonlijke aanpak via een online bestelling

B

Goede ervaring, kaarten besteld en volgende dag in huis.

Kaartjes digitaal verzenden via jullie site

Bentley

Ik heb een schilderij van mijn hond laten maken. Prima service door eerst aan mij een foto van het gemaakte schilderij te mailen en rekening te houden met de door mij aangegeven levertijd. Ik had... Ik heb een schilderij van mijn hond laten maken. Prima service door eerst aan mij een foto van het gemaakte schilderij te mailen en rekening te houden met de door mij aangegeven levertijd. Ik had graag nog wat aanpassingen, tot 2x toe... en daaraan is heel goed gehoor gegeven! Heel blij met het uiteindelijke resultaat! Ik heb het de dag na verzending netjes verpakt gekregen via de POSTNL en meteen opgehangen aan de muur! Heel trots op! Dank je wel!

Sjef de Wit

Prettig, betrouwbaar en goede informatie voorziening

Verpakken van schilderij wordt erg veel aandacht aan besteed

enzet

Snelle levering en op een goede veilige manier verpakt om te versturen

snelle levering en op een goede veilige manier verpakt om te versturen

Anne Marie nijman

Goede en snelle service/levering , er was wel een foute levering maar dit werd goed opgelost. Ik ben erg tevreden?

Ik word zeer vrolijk en blij van de kunstwerken dat is al een belangrijk punt op zich
De service en aandacht die jullie aan de klant geven vind ik top.

Ik denk dat de samenwerking met DPD nog vers is dus daar mag wel wat aandacht naar toe gaan.

Arlette

Zeer snel antwoord via email. Zeer prettig en duidelijk

Op zoek naar oplossingen bij het maken van het schilderij. Aanpassingen perfect doorgevoerd, waardoor het eindresultaat nog mooier werd.

Paket versturen via DHL en niet via DPD
Wij hebben daar altijd slechte ervaringen mee. Vooral met het omgaan met de poststukken, vaak met grote beschadigingen.

Arlette

Zeer snel antwoord via email. Zeer prettig en duidelijk

Paket versturen via DHL en niet via DPD

Rebecca

Mooi werk en duidelijke communicatie. Houd rekening met je persoonlijke wensen

Goede service en prachtig werk!

Sandra van drie

Snelle service goede prijs