Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Yvonne Baggen

Vriendenboekje voor mijn zus

Pluspunten Vriendenboeken

Erg gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en super service. Kreeg een sms dat ik mail had waarin stond dat 1 foto niet goed was geüpload en een stukje tekst wegviel bij een foto. Of zij dat mochten... Erg gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en super service. Kreeg een sms dat ik mail had waarin stond dat 1 foto niet goed was geüpload en een stukje tekst wegviel bij een foto. Of zij dat mochten aanpassen alvorens het boek te printen. Dat is top toch!

Helemaal te gek!!!

Heijmer

Review vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijker manier om vrienden uit te nodigen. Eenvoudige manier van bestellen. Goede/ persoonlijke support wanneer nodig.

Super, iedereen was enthousiast

Marjan Libbrecht

Super tevreden

Pluspunten Vriendenboeken

wat een goede service! Blijkbaar had één van de gasten 1 foto niet goed geüpload, waardoor die er nket bij kwam op dr pagina. Ze hebben dit opgemerkt tijdens een check voor het boek in verwerking... wat een goede service! Blijkbaar had één van de gasten 1 foto niet goed geüpload, waardoor die er nket bij kwam op dr pagina. Ze hebben dit opgemerkt tijdens een check voor het boek in verwerking ging. Meteen hebben ze mij hiervan op de hoogte gebrachten hebben ze het gezorgd dat de foto erbij stond net een previeuw. Ik had nog een aantal vragen en ze hebben mij snel en heel goed bijgestaan!

Allemaal positief

Maud / Loo van Eck

Erg tevreden

Pluspunten Vriendenboeken

Vriendelijke klantenservice, goede kwaliteit.

Positief!

Joyce

Aanrader

Pluspunten Vriendenboeken

Het werkt goed, de klantenservice is snel en vriendelijk en uiteraard een prachtig resultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Was een prachtig cadeau dat met tranen in de ogen werd gelezen.

Marjolijn Meijer

Prachtige vriendenboeken en super service !

Pluspunten Vriendenboeken

De toegankelijkheid en het gemak van de website. De service rondom mailadressen die niet klopten. Het beantwoorden van een vraag en het supersnelle drukwerk wat er top uitziet. Dank jullie wel!

Heel goed.

Leuk idee!

Vd Berkmortel

Prachtig waardevol vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie kwaliteit, zeer goed geholpen met de kwaliteit foto's. En we zaten in tijdnood maar precies 1 dag voor het feest gekregen. Top

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze ouders vinden het boek fantastisch ze kijken er iedere dag in. Ook familie en vrienden vinden het geweldig en vragen waar ze het kunnen bestellen. Super blij mee.

Marije Hoogendoorn

Mooi afscheidscadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Je hebt veel keuzemogelijkheden in de vormgeving van je vriendenboek. Ik had er een gemaakt bij het afscheid van een collega. Heel leuk! Ook de extra fotobladen zijn fijn, zo kun je extra foto's een... Je hebt veel keuzemogelijkheden in de vormgeving van je vriendenboek. Ik had er een gemaakt bij het afscheid van een collega. Heel leuk! Ook de extra fotobladen zijn fijn, zo kun je extra foto's een plekje geven. En de jaarbladen vind ik ook leuk: jaar van indiensttreding en jaar van uitdiensttreding erbij gedaan. Geeft toch een leuk inkijkje in die werkzame jaren. De begeleiding van vriendenboeken zelf is ook fijn, ze denken echt met je mee!

Heel enthousiast!

Annemiek Reijinga Veiligheidsregio Zaanstreek-Waterland

Voor Miranda

Pluspunten Vriendenboeken

De pagina is makkelijk te maken. Snelle reactie op de mail met vragen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond hem super mooi geworden!