Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Boris

3e boek: weer uitstekend en geweldig!

Pluspunten Vriendenboeken

fijne en snelle communicatie over vragen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg goed en wordt enorm gewaardeerd.

Marjan

Review vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Behulpzame helpdesk, snelle reactie op je vragen, hoge kwaliteit, leuke extra pagina’s zoals van de geboortejaren

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De 50-jarige was super blij met het mooie vriendenboek!

De vries

Betrokken

Pluspunten Vriendenboeken

Kei leuk resultaat met weinig inspanning. En persoonlijke begeleiding

Super leuk

Bea Hoek

Vriendenboek/familieboek - ontwerp

Pluspunten Vriendenboeken

Goede begeleiding tijdens het proces.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

boek wordt gegeven voor een huwelijk, deze dag moet nog komen

Nathalie van der Wel

Top

Pluspunten Vriendenboeken

Zelfs mensen die niet zo handig zijn met een computer krijgen het voor elkaar

Zeer positief

Cindy Scholten

Prima!

Pluspunten Vriendenboeken

Toegankelijk voor iedereen, makkelijk in te vullen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief! En persoonlijk vond ik het contact met Marjon te Lintelo erg prettig! Snel en klantvriendelijk! Mag ook gezegd worden en dat kan ik hier verder nergens kwijt…

Renske

Mooi idee voor afscheid van een collega

Pluspunten Vriendenboeken

makkelijke werkwijze, je kunt veel collegae bereiken, veel mogelijkheden om persoonlijker te maken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, het ziet er dan ook echt prachtig uit.

Radboud Universiteit Nijmegen

Fantastisch cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk te delen met bijvoorbeeld collega's. Gemakkelijk in te vullen. Standaardvragen en/of eigen vragen gebruiken. Je kunt herinneringen verzenden voor het invullen. Geen gedoe meer met zelf... Gemakkelijk te delen met bijvoorbeeld collega's. Gemakkelijk in te vullen. Standaardvragen en/of eigen vragen gebruiken. Je kunt herinneringen verzenden voor het invullen. Geen gedoe meer met zelf teksten verzamelen en opmaken. Als mensen geen foto's inleveren kun je die zelf later nog toevoegen. Goede klantenservice en snelle levering. Mooie afwerking van het boekje met de zilveren beschermhoekjes en het touwtje erbij.

Alleen maar positief.

CBG

Review collega boek L Spriijt

Pluspunten Vriendenboeken

de struktuur van de pagina;s worden duidelijk aangegeven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

zag er erg goed en verzorgd uit

Fabiola

Snelle, vriendelijke en meedenkende service!

Pluspunten Vriendenboeken

Het maken van het vriendenboekje ging op een makkelijke manier. Bij “veelgestelde vragen” staat 95% van de vragen die ik had. Er ging even iets mis aan mijn kant en Marjon heeft mij snel geholpen,... Het maken van het vriendenboekje ging op een makkelijke manier. Bij “veelgestelde vragen” staat 95% van de vragen die ik had. Er ging even iets mis aan mijn kant en Marjon heeft mij snel geholpen, reageerde snel op mijn mailtjes en nam de tijd om te spelen met het design. Ze dacht met mij mee en gaf ook tips mee. Fijne samenwerking waaruit een mooi cadeau is gekomen! Dank je wel!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek werd met veel liefde ontvangen, de jarige kon niet stoppen met te bladeren door het boekje. Ook vrienden zelf vonden het leuk om te bladeren.