Kwaliteit van het product

J. Juce

Alles uitstekend niks op aan te merken.

Mooie haren voor een zeer mooie prijs

talie

Heel fijn bedrijf met mooi haar wat goed aansluit bij mijn eigen haar

Via de chat hulp gevraagd aangezien ik niet precies wist wat ik nodig had en werd super goed geholpen.

Francis Hakkaart

Ik heb echt haar gekocht waarmee ik niet tevreden ben het klit al na 2 maanden. Ik heb geprobeerd te bellen maar de lijn is te druk. Daarna gechat en foto's opgestuurd maar helaas nog steeds geen... Ik heb echt haar gekocht waarmee ik niet tevreden ben het klit al na 2 maanden. Ik heb geprobeerd te bellen maar de lijn is te druk. Daarna gechat en foto's opgestuurd maar helaas nog steeds geen reactie. Dit is al weer een week geleden. Het haar is niet te gebruiken , het klit al na een half uur m gek van te worden.

K Vreeswijk

Duurde even voor de bestelling binnen was maar service is uitstekend. Miste een item en die werd wel binnen een dag alsnog geleverd,
Heb t product nog niet gebruikt dus kan niet beoordelen...
Heb t product nog niet gebruikt dus kan niet beoordelen over de kwaliteit

Service heel goed en altijd snelle reactie. Goede afhandeling. Top

Sarah Lasuy

Slecht!
Ik heb niks ontvangen noch enig antwoord gekregen!

Det Timmers

Al een paar keer extensions bij hun besteld en jammer genoeg valt het deze keer enorm tegen. Erg droge extensions die ondanks goede verzorging erg klitten en knopen. Heel erg jammer.

Snelle reactie op de vraag over de kleur.

Petra

Nee niet echt

Vanessa

Als de bestelling zo lang duurt dat de klanten op de hoogte er van hoe en wat ik heb weken er op moeten wachten

Hairtricks

Goede prijs/ kwaliteit

Kapsalon bellehair

Goede service, en mogelijk heid om direct vragen te stellen, via chat, heel erg fijn. De prijs kwaliteit zeer goed. Min punt , jammer dat je wat langer moet wachten op bepaalde artikelen. Zijn niet... Goede service, en mogelijk heid om direct vragen te stellen, via chat, heel erg fijn. De prijs kwaliteit zeer goed. Min punt , jammer dat je wat langer moet wachten op bepaalde artikelen. Zijn niet op voorraad.

Zeer goede prijskwaliteit verhouding