Kwaliteit van het product

M. Rugu

Extensions matchen goed met mijn eigen haar. Super tevreden mee en raad iedereen deze extensions aan.

Jennifer

De 1ste keer bij hun extensions besteld en laten plaatsen. Kapster die langs kwam heeft netjes de extensions gezet en goed in model gesneden.

Mevr Rimu

Goede service. Ik kreeg ze zelf helaas niet te pakken via de telefoon maar nadat ik een berichtje had achter gelaten werd ik binnen een paar uur al terug gebeld.

De extensions die ik ontvangen heb zijn geweldig.

Anoniempje

Duidelijke webshop met goede beschrijving. Via de chat werd mij aangeraden om met dik haar en met lengtes langer dan 45/50 cm 2 pakken weaves te bestellen maar goed dat ik naar het advies geluisterd... Duidelijke webshop met goede beschrijving. Via de chat werd mij aangeraden om met dik haar en met lengtes langer dan 45/50 cm 2 pakken weaves te bestellen maar goed dat ik naar het advies geluisterd heb want met dik haar heb je wel 2 hair weaves nodig. Je ziet ook niet dat ik hair wvaes draag alleen mensen die mij kennen weten het omdat mijn haar nu in eens langer is.

De service die je via de chat krijgt vind ik echt een dikke pluspunt.

Wilma, W

Altijd tevreden geweest met de 'normale' extensions. Nu eens gekozen voor de double drawn. Ja je betaald iets meer maar WOW wat een verschil. Ik ga niet meer terug naar de single drawn extensions.

De double drawn extensions zijn echt super!

Yolande

Alles netjes optijd geleverd en mooie extensions.

Lizzie

Super ga zeker vaker bestellen hier.

S.

Op dit moment niks aan te merken. De haren zien en voelen als mijn eigen haar. Hopelijk is dit niet na een maand weg zoals extensions die ik van een andere webshop heb gehad. Als dit mooi blijft... Op dit moment niks aan te merken. De haren zien en voelen als mijn eigen haar. Hopelijk is dit niet na een maand weg zoals extensions die ik van een andere webshop heb gehad. Als dit mooi blijft hebben ze zeker een vaste klant erbij.

Anne

Geweldig haren alleen jammer dat je er bijna 2 weken op moet wachten maar het is het wachten zeker waard!

Mo

Super. Met 1 dag mijn spullen in huis.