Kwaliteit van het product

mia

Tot nu toe alleen maar goede ervaring.

Samira

Eindelijk een bedrijf gevonden die mijn type krul heeft. De haren zij ook heel mooi.

De keuzes is texturen is super

Liv

Al de 3e keer dat ik hier mijn dubbel drouwn haar bestel en bevalt me ech veel beter dan al die jaren balmain te hebben gedragen voor veel minder geld

Super fijn en zacht haar dat heel lang mee gaat
Zoveel variaties vind je nergens, zo kan je alles samenstellen zoals jezelf precies wilt

Lot

Goedkope accessoires die netjes de dag erna geleverd werden.

Chantal

Goede klantenservice met uitstekende kijk op de haarkleur. Heb via de mail een foto gestuurd voor een kleuradvies en heb werkelijk een perfect advies gekregen. De aangeraden kleur is exact gelijk... Goede klantenservice met uitstekende kijk op de haarkleur. Heb via de mail een foto gestuurd voor een kleuradvies en heb werkelijk een perfect advies gekregen. De aangeraden kleur is exact gelijk aan mijn eigen haarkleur. Best knap dat ze dat zo kunnen zien via een beeldscherm. Ben dik tevreden!

Uitstekend kleuradvies!

Melis

Goed geholpen met advies wat ik nodig had.

Alexandra

Mijn accessoires werden zoals aangegeven met 1 dag geleverd. De extentsions die ik eerder besteld heb zijn nog steeds heel mooi.

Nina

Heel fijn dat ze nu ook tape extensions hebben en er extra tapes bij leveren zodat je ze in iedergeval 1 keer kunt hergebruiken. Wel jammer dat ze de tapes zelf nog niet los verkopen.

Aafke

Draag al jaren extensions heb nu voor de 3de keer hier extensions besteld en ze blijven keer op keer mooi.

zeer tevreden klant

Ondanks de bedrijfsnaam is het er niet aan af te zien dat mijn extensions voordelig zijn.

Hele goede kwaliteit haar.