Kwaliteit van het product

Kimmie

De ontvangen extensions uit voorraad waren toch iets lichter dan mijn eigen haar. Hier heb ik een kleurspoelig overheen gedaan en nu sluit het perfect aan. De kwaliteit is er niks op achteruit gegaan.

Ideaal dat je via de chat gelijk contact hebt en dat je daar goed en snel geholpen word

Tiffy-Max

Na het lezen van eerdere reviews hed ik er al rekening mee gehouden dat de levertijd van de extensions wat aan de langere kant zou zijn. Mijn extensions heb ik echter eerder ontvangen dan ik... Na het lezen van eerdere reviews hed ik er al rekening mee gehouden dat de levertijd van de extensions wat aan de langere kant zou zijn. Mijn extensions heb ik echter eerder ontvangen dan ik verwacht had. Ook zijn de extensions heel mooi en voelen heel fijn aan.

Goede mooie extensions voor een goede prijs

Inne

Goede kwaliteit materiaal om extensions te plaatsen!

Snelle verzending!

M. Mula

Mooie haren die goed bij die van mij passen. Levertijd is wel wat aan de hoge kant maar daar heb ik rekening mee gehouden.

Melanie

Haar is goed,zeker voor die prijs.erg blij met de korte lengtes,die vind je verder nergens ...
Alleen erg lange levertijd ..een maand gewacht!

Fijn dat je kunt chatten

Wilianne Visser

Slechte ervaring! bestelling geplaatst waaronder een inzettang voor microrings. Deze was na 1 gebruik al kapot. Ik heb gemaild en ik zou een nieuwe krijgen. Tot op de dag van vandaag niks gehad !... Slechte ervaring! bestelling geplaatst waaronder een inzettang voor microrings. Deze was na 1 gebruik al kapot. Ik heb gemaild en ik zou een nieuwe krijgen. Tot op de dag van vandaag niks gehad ! Heb al diverse mails gestuurd er word nergens op gereageerd en heb nog steeds geen nieuwe tang.
Ik bestel hier NIKS meer. Slecht bedrijf

Rainbow Lizards

Snelle levering, mooie produkten

Thuiskapster Eline

Geweldige extensions alleen vind ik het wel jammer dat je er even op moet wachten omdat ze vrijwel geen extensions op voorraad hebben.

M

Goede producten die snel geleverd zijn.

Lindsey

Na vaak gechat te hebben en mails met foto's gestuurd omdat ik heel erg twijfelde over mijn kleur en textuur toch de haren besteld die zijn geadviseerd hebben. Heb de haren nu een paar dagen in en... Na vaak gechat te hebben en mails met foto's gestuurd omdat ik heel erg twijfelde over mijn kleur en textuur toch de haren besteld die zijn geadviseerd hebben. Heb de haren nu een paar dagen in en je ziet geen verschil met mijn eigen haar. GEWELDIG!

Ideaal dat je zelfs in het weekend met ze kan chatten.