Kwaliteit van het product

Lenny Fleuren

Over het algemeen is mijn ervaring goed voor zover ik die kan beoordelen. Er wordt goed en snel gereageerd op mails.
De extensions zijn divers qua hoeveelheid haar. Dat is een kleine...
De extensions zijn divers qua hoeveelheid haar. Dat is een kleine teleurstelling, maar vooralsnog denk ik dat de kwaliteit verder goed is.

Ik vind dat jullie erg klantvriendelijk zijn. Er wordt snel op vragen gereageerd.

Michelle Van de graaf

Slecht komen de afspraken niet na. En na veel mailen word er niet terug gemaild maar ook de telefoon word niet opgepakt.

Ik heb 2 maanden moeten wachten voordat de kleurenring pas binnen was. Ik snap dat leveringstijden soms langer kunnen duren. Maar ik vind 2 maanden wel absurd lang. Wel vind ik het positief dat er... Ik heb 2 maanden moeten wachten voordat de kleurenring pas binnen was. Ik snap dat leveringstijden soms langer kunnen duren. Maar ik vind 2 maanden wel absurd lang. Wel vind ik het positief dat er een ruim aanbod is aan kleuren!

Uw kapster aan huis

Accessoires met 1 dag geleverd. Extensions zijn in bestelling en hoop dat ik deze ook vaker kan bestellen.

Z.

Extensions super. Prijs nog beter. De levertijd helaas wat minder je moet 2 weken wachten maar daarvoor heb je wel heel veel keuze wat veel andere bedrijven niet hebben.

Veel keuze uit texturen, kleuren en lengtes.

Merel pijnsma

Tot nu toe de beste haren die ik tegen gekomen ben.

Carola willem

Was niet echt blij dat mijn kapster de haren te kort geknipt had. Gelukkig kwam ik deze site tegen en ze hadden gelukkig mijn extensions op voorraad. Snel geleverd en ik ben weer blij met mijn kapsel

Snelle levering van extensions uit voorraad ook nog eens met een hoge korting.

Goede beschrijving bij de producten en de levertijd was ook snel

P. hogendijk

Op advies 2 bundels hair weave besteld maar had er aan 1 toch genoeg. Ik mocht en kon deze retour sturen maar vind de haren zo mooi dat ik deze toch hou voor als ik ze moet vernieuwen.

Johan. P

Goed betrouwbaar bedrijf. mijn bestelling met 1 dag in huis en voor een scherpe pijrs