Kwaliteit van het product

denise

Goed, alleen langere levertijd

goed product, betaalbaar

J. Vd geijn

Ik heb haar extentions besteld. Netjes na 2 weken thuis bezorgt gekregen. Helaas verkeerde wave ipv curl. Extentions zagen er netjes uit. Na kort email contact netjes met track and trase terug... Ik heb haar extentions besteld. Netjes na 2 weken thuis bezorgt gekregen. Helaas verkeerde wave ipv curl. Extentions zagen er netjes uit. Na kort email contact netjes met track and trase terug gestuurd. Tot op hede geen ontvangst bevestiging, of nieuwe extentions gezien. Het was een dure aanschaf en ik baal enorm! Krijg geen mail contact meer en telefonisch zijn ze niet bereikbaar!! Hoop dat ze nog reageren baal echt enorm !!!!

Sanne E.

Zeer slechte ervaring. Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn al betaalde bestelling en na meerdere keren mailen krijg ik nog steeds geen antwoord. De levertijd zou 2 weken zijn.
Ook is dit...
Ook is dit bedrijf telefonisch niet bereikbaar, en er is ook geen mogelijkheid om een voicemail o.i.d. achter te laten.
Ik heb geprobeerd om mijn bestelling te annuleren via mail, maar ook hier heb ik niks van terug gehoord. Ik heb ook geen geld terug ontvangen. Erg jammer!

Lotte

Duidelijke site, snelle levering. Klantvriendelijkheid kan ik niet beoordelen aangezien ik geen conract heb gehad met dit bedrijf.

Mooie haren die mooi samen vallen met je eigen haar. Levertijd was deze keer iets langer dan dat ik gewend ben van ze.

Sandra Bouwman

Net zoals voorgaande keren mooie haren ontvangen.

Jolien Minkema

Ik heb hier haar besteld wat echt na 1 x wassen een dreadlock was geworden. Nu heb ik het terug gestuurd en moest ik enorm lang wachten en er zelf steeds achteraan. Na echt lang wachten eindelijk... Ik heb hier haar besteld wat echt na 1 x wassen een dreadlock was geworden. Nu heb ik het terug gestuurd en moest ik enorm lang wachten en er zelf steeds achteraan. Na echt lang wachten eindelijk nieuw haar ontvangen. Het is onzettend droog en weer na het wassen begint het erg te knopen. Ik ben echt diep teleurgesteld over de kwaliteit van het haar. Ik heb er wel 150 euro voor betaald. Ik kan het wel wegooien. Omdat het zolang allemaal duurt ga ik het niet eens meer terug sturen. Ik bestel hier nooit meer!!!

service was oke maar haar is echt slecht

Reactie Voordeligehairextensions.nl:

Beste Jolien.
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste Jolien.
Bedankt voor uw beoordeling.
Wij vinden het vervelend te vernemen dat u ook de tweede keer slecht haar heeft ontvangen. Wij hebben u aangegeven dat wij onder garantie nieuwe haren konden bestellen maar helaas heeft u hier de tweede keer geen gebruik van gemaakt. Graag hadden wij voor u nieuwe willen bestellen om u alsnog een positieve ervaring met ons te geven.

Kim Van veen

Het product is goed, alleen het contact met het bedrijf is heel slecht. Dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn ivm personeels tekort kan echt niet.
Heb lang op me product moeten wachten...
Heb lang op me product moeten wachten en zelf continue er achter aan moeten zitten, want zelfs op me mails werd niet gereageerd. Dus uiteindelijk via fb contact kunnen leggen.