Kwaliteit van het product

Steffie van Lent

Vreselijk!! Ik heb geen andere woorden voor dit bedrijf.
Vreselijk!! Ik heb geen andere woorden voor dit bedrijf.
Ik deed een bestelling, welke na aankoop binnen 2 weken geleverd zou worden. Uiteindelijk kwam het product na 4 weken nog niet binnen en toen ik wilde bellen was de telefoonlijn niet in gebruik.
Ik heb het product na 7 maanden ontvangen.
Ronduit schandalig!!!

Absoluut geen sterke punten

Romy Janssen

Had 50 stuks kleur 1b werden na 3 keer wassen blauw heb ze weer moeten laten verven extra kosten 80€ heel jammer is reeds de zoveelste keer

Elise Jans

Slecht, producten zijn prima alleen bedrijf is niet te bereiken en service vreselijk.

Stephanie’s hairdesign

Slecht! Ik heb 10-6 een bestelling geplaatst en pas begin september ontvangen! Na heel vaak een mail gestuurd te hebben kreeg ik maar zelden antwoord, heel moeilijk te bereiken

angelique prevenier

Heel goed!

prachtige kwaliteit haar

Carla

Goede ervaring. Ik kreeg ook binnen een dag reactie op mijn vragen. De levertijd is wel wat langer helaas

Heel veel keuze uit texturen

Jane

Zeer slecht. Ik heb iets terug gestuurd en twee maanden later moet ik nog me geld krijgen.
Geen geld en geen product!

Karen

Elke keer mooie extensions alleen deze keer iets langer moeten wachten dan dat ik gewend ben van ze.

Margret munsterman

Het is een hele goede tang. Is al feel gebruikt. Goed product.

Product werkt perfect. Zo gezegd zo is het

M.

WAARSCHUWING: ***

WAARSCHUWING: ***

Een maand geleden een bestelling geplaats van bijna €400. Deze heb ik geannuleerd wegens lange wachttijd. Ik heb mn geld niet terug gekregen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op je mails reageren ze niet!!

***