Kwaliteit van het product

Communicatie kan beter krijg niet altijd snel reactie op de mail, en kan ze ook telefonisch niet bereiken

Klantvriendelijk

Clips voor extensions besteld 7 december en 14 december nog niks ontvangen.

Niet

La’ Bell design

Ik heb een bestelling gedaan, die in de 1e plaats langer duurde dan gezegd wordt. Hierover ben ik niet geïnformeerd, heb zelf moeten mailen. Dan ontvang je eindelijk je bestelling en voldoet deze... Ik heb een bestelling gedaan, die in de 1e plaats langer duurde dan gezegd wordt. Hierover ben ik niet geïnformeerd, heb zelf moeten mailen. Dan ontvang je eindelijk je bestelling en voldoet deze totaal niet. Ik heb een mail gestuurd, telefonisch onbereikbaar en geen antwoord op mijn mail

Bezorging duurde langer dan vermeld

Site duidelijk

Chantal heinis

Vorige week bestelling geplaatst. Volgens site 1 dag levertijd op accessoires (producten om ring in te zetten) nu week later producten nog niet ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar in... Vorige week bestelling geplaatst. Volgens site 1 dag levertijd op accessoires (producten om ring in te zetten) nu week later producten nog niet ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar in verband met onderbezetting en via de mail wordt beloofd binnen 24 uur antwoord te krijgen maar ook nog steeds geen reactie. Wel betaald, lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben. Extentions zijn week later dan de beloofde 2 weken levertijd, maar deze zijn wel gekomen. Producten hoef ik niet meer, heb ik inmiddels ergens anders besteld.

Site ziet er keurig uit, alleen klopt niets van wat erop staat

Jenny

Mijn weaves heb ondertussen al bijna 4maanden en ben zeer tevreden over de kwaliteit.
Had ook wel antwoord gekregen op mijn vragen.
Nog leuker had een kortere levertijd geweest, maar het...
Had ook wel antwoord gekregen op mijn vragen.
Nog leuker had een kortere levertijd geweest, maar het was het iets langer wachten waard.

Super kwaliteit

N. Kas

Goed. De website is duidelijk en het contact en de bevestiging van de bestelling is goed. Het product is netjes ingepakt. De levertijd en het verwerken van de bestelling mag sneller.

Goedkoop en goede kwaliteit

Sabrina

Slecht! Producten terug gestuurd en geen geld retour. Al meerdere keren gemaild maar geen antwoord!

Steffie van Lent

Vreselijk!! Ik heb geen andere woorden voor dit bedrijf.
Vreselijk!! Ik heb geen andere woorden voor dit bedrijf.
Ik deed een bestelling, welke na aankoop binnen 2 weken geleverd zou worden. Uiteindelijk kwam het product na 4 weken nog niet binnen en toen ik wilde bellen was de telefoonlijn niet in gebruik.
Ik heb het product na 7 maanden ontvangen.
Ronduit schandalig!!!

Absoluut geen sterke punten

Romy Janssen

Had 50 stuks kleur 1b werden na 3 keer wassen blauw heb ze weer moeten laten verven extra kosten 80€ heel jammer is reeds de zoveelste keer