8.3/10
Kwaliteit van het product

Tal’s Hairstore and more

Goed!

Lies Bracke

Prachtig doel dat ze hebben, laten we dat voorop stellen.
Heel mooie wax extensions ontvangen. Heb er even op moeten wachten, 2 weken zoals voorspelt was. Het was zeker het wachten waard. Ook...

Duidelijke informatie over het te bestellen product incl. wachttijd en verwachtte bestel verloop.

Quinty

Erg goede ervaring, service is erg goed!

Goede service

Chantal Minnema

Matig, de levering duurde extreem lang (langer dan een maand) en ook is na 2 dagen de slag al uit de extensions.

De extensions zijn wel van goede kwaliteit behalve de slag.

Vanessa

Duurt wat te lang kwa dat het binnen is heb 2 halve week moeten wachten maar ik had een mail gestuurd daar kreeg ik wel snel reactie op en de scilicoon van de itips moeten harder zijn bij een vorige...

Reactie Voordeligehairextensions.nl:

Beste Vanessa,

Bedankt voor uw feedback.

Uw extensions zijn netjes met 10 werkdagen geleverd. Wij proberen er altijd voor te zorgen dat de levertijd van de extensions sneller is dan de aangegeven 10 werkdagen maar wij zijn afhankelijk van de vervoerder waardoor het soms helaas wat langer kan duren.

U geeft ook aan dat bij de vorige klant de i-tips te zacht waren. Graag ontvangen wij van u per mail de gegevens van die order aangezien wij van u maar 1 bestelling hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet
Voordeligehairextensions

Ping

Duidelijk site met goede foto's. Je krijgt wat je besteld.

L brouwer

Heb hier hairextensions besteld. Krul blijft goed zitten en de haren vallen mooi in mijn eigen haar waardoor het niet lijkt dat ik extensions draag.

Heel mooi haar

Janneke

Gewoon goed niks op aan te merken

Stylist Amy

Voor het eerst hier tape extensions besteld. Net zoals de andere extensions is het haar super.

Mooie haren die lang mee gaan voor een hele mooie prijs

Reactie Voordeligehairextensions.nl:

Beste Stylist Amy,

Bedankt voor uw gegeven feedback.

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze extensions en wij vertrouwen erop dat u ook tevreden zult zijn met de tape extensions. Mocht er iets aan de hand zijn met de tape extensions of u heeft andere vragen dan vernemen wij dit graag.

Voordeligehairextensions.nl