Voordeligehairextensions.nl

Voordeligehairextensions.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Voordeligehairextensions.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company614
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Voordeligehairextensions.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 614 ervaringen.
Kwaliteit van het product

Yes Hair
Yes Hair

Klantvriendelijk, genoeg informatie te vinden op de website en goede kwaliteiten tegen lage prijzen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. alleen aan de bezorgdtijd zou wat gedaan mogen worden. het duurt te lang.

Arie
Arie
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Selle reactie, super producten en prijs. bestelling netjes binnen de aangegeven 10 werkdagen ontvangen.

Cindy

Even geduldig wachten op levering (ongeveer 2 weken) maar dan heb je wel mooi kwaliteit haar. genoeg mooie kleuren om uit te kiezen welk het best bij je haarkleur past. al met al erg tevreden .

Sha Ahmed
Sha Ahmed
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring. spullen waren snel binnen. .
daarna contact gehad over hairextensions en daar goede info en reply over gehad.

Monique oomens
Prima (7/10)
Monique oomens

Voordelig en gekrulde extensions in het assortiment,wat je bijna nergens hebt in een lichtere kleur

Score voor Voordeligehairextensions.nl:3.5/5

Goed.

Patricia
Patricia

Super vriendelijk heel behulpzaam echt een top survis.

Hallo .
ik ben echt te vreden met de survis zij hebben mij echt geholpen, omdat ik al geen makkelijk haar heb om te vinden , en dank zei hun hulp heb ik die kunnen vinden nogmaals bedanktt. .
ik ga vanaf nu mijn haar extentions bij voordeligehairextensions ik raad het echt iedereen aan het is echt een top survis .

Jamie
Jamie

Fijn dat je via de site met ze kunt chatten.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie duidelijke site. ben heel goed geholpen dankzij de chat op hun site.

Nadine van Kranen

Op 31 maart jl. heb ik extensions besteld bij voordeligehairextensions.nl en na wat email en telefonisch contact kwam op 1 mei het hoge woord eruit: de extensions waren niet verstuurd (4 dagen voor mijn bruiloft!). er werd mij aangeboden om mijn geld terug te krijgen aangezien ze het niet meer gingen redden om op tijd te leveren. sinds die tijd ben ik al bezig om mijn geld terug te krijgen, en na vele loze beloftes (per mail, chat en telefonisch) dat het geld zou worden teruggestort heb ik tot op heden niks ontvangen.. tip: bestel je extensions ergens anders! ?.

Bouchra
Bouchra

Geweldige prijs

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Via via bij dit bedrijf gekomen waar ik heel blij mee ben. super producten en prijzen.

Hairline Zeewolde
Hairline Zeewolde
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Super snelle levering en alles hebben ze !.

Bedrijfsinformatie

Prijsvechter in 100% Brazilian human remy hairextensions en accessoires. Kwaliteit hoeft niet veel te kosten, een bekende naam wel!
Adres
Oostergracht 9