Kwaliteit van het product

Slecht

Linda Buitelaar

Levering te laat

Op zich goed haar

Oplichters !!!! HIER NIET MEER BESTELLEN !!! Je ontvangt je extensions niet meer !!!!!

In januari extensions besteld die nooit ontvangen zijn! Geen reactie op mail, chatbericht etc. en geen geld meer terug.

Tamara

Heel slecht! 8 januari 2020 mijn extensions besteld. Ik heb nog steeds niets ontvangen en ook helemaal geen reacties gehad op al mijn mails en berichten. Order inmiddels geannuleerd en zit nog... Heel slecht! 8 januari 2020 mijn extensions besteld. Ik heb nog steeds niets ontvangen en ook helemaal geen reacties gehad op al mijn mails en berichten. Order inmiddels geannuleerd en zit nog steeds te wachten op teruggave van mijn geld wat ik heb betaald. Ik vind dit zo onprofessioneel en ongepast. Je mag verwachten dat ze dit netjes oplossen maar nee hoor.. ik ben behoorlijk pist hierover en wil mijn geld terug.

Ik heb 7 januari j.l een bestelling gedaan maar tot heden nog steeds niks ontvangen .
Heb meerdere malen een mail gestuurd en geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar geen reactie 😬

Website goed

Lan geduurd met versturen

Precies product wat ik besteld heb, netjes verpakt

Levering duurt lang

Prijs/kwaliteit van extensions is prima

Communicatie kan beter krijg niet altijd snel reactie op de mail, en kan ze ook telefonisch niet bereiken

Klantvriendelijk

Clips voor extensions besteld 7 december en 14 december nog niks ontvangen.

Niet

La’ Bell design

Ik heb een bestelling gedaan, die in de 1e plaats langer duurde dan gezegd wordt. Hierover ben ik niet geïnformeerd, heb zelf moeten mailen. Dan ontvang je eindelijk je bestelling en voldoet deze... Ik heb een bestelling gedaan, die in de 1e plaats langer duurde dan gezegd wordt. Hierover ben ik niet geïnformeerd, heb zelf moeten mailen. Dan ontvang je eindelijk je bestelling en voldoet deze totaal niet. Ik heb een mail gestuurd, telefonisch onbereikbaar en geen antwoord op mijn mail