8.3/10
8.3/10
Kwaliteit van het product

Ik heb 2 maanden moeten wachten voordat de kleurenring pas binnen was. Ik snap dat leveringstijden soms langer kunnen duren. Maar ik vind 2 maanden wel absurd lang. Wel vind ik het positief dat er...

Uw kapster aan huis

Accessoires met 1 dag geleverd. Extensions zijn in bestelling en hoop dat ik deze ook vaker kan bestellen.

Z.

Extensions super. Prijs nog beter. De levertijd helaas wat minder je moet 2 weken wachten maar daarvoor heb je wel heel veel keuze wat veel andere bedrijven niet hebben.

Veel keuze uit texturen, kleuren en lengtes.

Merel pijnsma

Tot nu toe de beste haren die ik tegen gekomen ben.

Carola willem

Was niet echt blij dat mijn kapster de haren te kort geknipt had. Gelukkig kwam ik deze site tegen en ze hadden gelukkig mijn extensions op voorraad. Snel geleverd en ik ben weer blij met mijn kapsel

Snelle levering van extensions uit voorraad ook nog eens met een hoge korting.

Goede beschrijving bij de producten en de levertijd was ook snel

P. hogendijk

Op advies 2 bundels hair weave besteld maar had er aan 1 toch genoeg. Ik mocht en kon deze retour sturen maar vind de haren zo mooi dat ik deze toch hou voor als ik ze moet vernieuwen.

Johan. P

Goed betrouwbaar bedrijf. mijn bestelling met 1 dag in huis en voor een scherpe pijrs

Kimmie

De ontvangen extensions uit voorraad waren toch iets lichter dan mijn eigen haar. Hier heb ik een kleurspoelig overheen gedaan en nu sluit het perfect aan. De kwaliteit is er niks op achteruit gegaan.

Ideaal dat je via de chat gelijk contact hebt en dat je daar goed en snel geholpen word

Tiffy-Max

Na het lezen van eerdere reviews hed ik er al rekening mee gehouden dat de levertijd van de extensions wat aan de langere kant zou zijn. Mijn extensions heb ik echter eerder ontvangen dan ik...

Goede mooie extensions voor een goede prijs