8.3/10
Kwaliteit van het product

Chantal

Goede klantenservice met uitstekende kijk op de haarkleur. Heb via de mail een foto gestuurd voor een kleuradvies en heb werkelijk een perfect advies gekregen. De aangeraden kleur is exact gelijk...

Uitstekend kleuradvies!

Melis

Goed geholpen met advies wat ik nodig had.

Alexandra

Mijn accessoires werden zoals aangegeven met 1 dag geleverd. De extentsions die ik eerder besteld heb zijn nog steeds heel mooi.

Nina

Heel fijn dat ze nu ook tape extensions hebben en er extra tapes bij leveren zodat je ze in iedergeval 1 keer kunt hergebruiken. Wel jammer dat ze de tapes zelf nog niet los verkopen.

Aafke

Draag al jaren extensions heb nu voor de 3de keer hier extensions besteld en ze blijven keer op keer mooi.

zeer tevreden klant

Ondanks de bedrijfsnaam is het er niet aan af te zien dat mijn extensions voordelig zijn.

Hele goede kwaliteit haar.

M. Rugu

Extensions matchen goed met mijn eigen haar. Super tevreden mee en raad iedereen deze extensions aan.

Jennifer

De 1ste keer bij hun extensions besteld en laten plaatsen. Kapster die langs kwam heeft netjes de extensions gezet en goed in model gesneden.

Mevr Rimu

Goede service. Ik kreeg ze zelf helaas niet te pakken via de telefoon maar nadat ik een berichtje had achter gelaten werd ik binnen een paar uur al terug gebeld.

De extensions die ik ontvangen heb zijn geweldig.

Anoniempje

Duidelijke webshop met goede beschrijving. Via de chat werd mij aangeraden om met dik haar en met lengtes langer dan 45/50 cm 2 pakken weaves te bestellen maar goed dat ik naar het advies geluisterd...

De service die je via de chat krijgt vind ik echt een dikke pluspunt.