Zeeman

Goed op tijd en netjes. Verder nog niks van te zeggen want hij moet nog opgehaald worden.

makkelijk via website

Misschien net meeleveren wat er door gebruiker over gedaan kan worden

Joyce

Prima ervaring.

Telefonisch goed bereikbaar.

Snel en makkelijk

M Potuijt

Makkelijk te bestellen via Internet. Levering zoals afgesproken. Wordt netjes gebeld bij de aflevering

Walter

Container geleverd en opgehaald volgens afspraak. Vrolijke chauffeur belde half uurtje van te voren dat hij er aan kwam, ideaal om dan even een parkeerplekje te reserveren.

Enthousiaste chauffeur. Duidelijke website.

Annemiek Kwinkelenberg

Na een klein belletje en wat organisatie op het internet wordt de container keurig op tijd verwisseld. Heel betrouwbaar !

Heel netjes telefonisch geholpen.

Liep niet echt gesmeerd.
Container zou in de ochtend gebracht worden, toch maar even gebeld daar ik vroeg in de middag afspraak in ziekenhuis had.
Men had het direct over kwart voor één,...
Liep niet echt gesmeerd.
Men had het direct over kwart voor één, dit was geen afspraak.
Direct daarna werd ik gebeld dat er wel een grotere container beschikbaar was, die kon men gelijk leveren, ik accoord.
Om over half één nogmaals gebeld, nog steeds niets geleverd. Uiteindelijk kwam hij om kwart voor één. Afspraak ziekenhuis afgebeld, mijn auto stond nl. op plek waar container moest komen, dicht bij de tuin.

Nog niet

Ja, afspraken nakomen.
Na deze ervaring zou ik het bedrijf niet aanbevelen, terwijl Reijm wel goed bekend staat.

Positief, snel, goede service en prijs

Snel en makkelijke service

Zeer positief

Ik belde dinsdagochtend voor een container en deze werd dinsdag begin van de middag al geplaatst.

Vtv

AFSPRAKEN worden na gekomen