Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

weijs

Lastig te bereiken, maar nadien goede zakelijke behandeling

groot aanbod

na reservering onduidelijk in bevestiging of via hotel of voordeeluitjes moet worden geannuleerd

Ozdemir

Slechte ervaring en nog steeds geen reactie

snel boeken

klant contact

Online boeken verloopt soepel, maar bellen: slecht bereikbaar, lang wachten aan de telefoon of gesprek wordt verbroken. Heb 2 dagen tevergeefs gebeld wat mij veel geld heeft gekost.

Scherpe prijs

Klantvriendelijkheid en bereikbaarheid maogen veel en veel beter

Blanken

Was goed. Wel lange wachttijd betreft telefonisch contact.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Duidelijk overzichtelijk en klantvriendelijk.

Wel jammer dat jullie kosten in rekening brengen wat betreft wijziging van een reservering.

Overzichtelijke site met prima selectie mogelijkheden

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

leuke aanbiedingen tegen leuke prijzen

nvt

Ik heb me laten verleiden om met een kortingscode (15,- reductie) een hotelovernachting te boeken in Goes. Omdat mijn man, die tot de zogeheten 'kwetsbare groep' behoort, in de nacht voor ons... Ik heb me laten verleiden om met een kortingscode (15,- reductie) een hotelovernachting te boeken in Goes. Omdat mijn man, die tot de zogeheten 'kwetsbare groep' behoort, in de nacht voor ons vertrek opeens heel angstig/paniekerig werd i.v.m. het coronavirus - o.a. omdat we met de trein door Brabant moesten reizen, etc. - heb ik vroeg in de ochtend de overnachting geannuleerd. Er werd heel star op mijn gereageerd, zowel van de kant van Voordeeluitjes als van het hotel, terwijl ik vond dat er wel wat flexibeler mocht worden omgegaan met klanten. Ik heb natuurlijk de voorwaarden bij aankoop van het uitje 'ondertekend', maar dan nog... Ik moet 50% van de kosten betalen, regels zijn regels, en daarmee uit. Voortaan zal ik dit soort aanbiedingen uit de weg gaan, dat weet ik zeker. Het is niet gek dat mijn oordeel over deze organisatie negatief is.
Ook wil ik nog even vermelden dat zo'n korting eigenlijk een wassen neus is, want je moet bij je boeking maar liefst € 14,50 boekingskosten betalen. Dat was ik even vergeten, maar je leert van je fouten, denk en hoop ik maar. Dus nee, nooit meer Voordeeluitjes.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Kan er geen bedenken op dit moment.

Telefoon klantenservice gratis maken. Is wat klantvriendelijker. Nu moest het via What'sApp.

Tripje naar Duitsland geannuleerd, zonder problemen

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Vriendelijke benadering, goede alternatieven, nu i.v.m de coronavirus, toch tripjes al aanbieden voor de zomer.Top

Ja, toch beter zichtbaar maken dat er een team voordeeluitjes bestaat, die goed gemaild kan worden

Niet alle aanbiedingen kunnen effectief geboekt worden

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

toepasbare aanbiedingen zijn wel goed

controle of de aanbiedingen ook effectief te krijgen zijn.

Goed, maar onmogelijk om meer dan 1 pagina af te drukken.

snel

Zie vorige..gewoon goed.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Makkelijk, goed leesbaar, eerlijke info. Goede kamer gekregen n hotel.

Zou nog niet weten.