9.5/10
9.5/10

jj esenkbrink

Prettig contact vanaf bestelling tot en met levering. Netjes gebeld over de levertijd. Keurig bezorgd binnen de afgesproken levertijd. Produkten waren zorgvuldig ingepakt.

Accurate afhandeling en levering

Mark

Goede website, goede service, prima bezorging

service en informatie

MWG Wielemaker

Geachte Anneke, Huub, Rien, Jack, Peter, Sander, Ruurd, Marcel en Pim,

Inderdaad lezen wij bijna altijd reviews, maar we denken ook wel eens buiten de box.
De wijze van...

ik vond het leuk toen de chauffeur een kopje koffie meedronk met ons mee, dat hij vertelde wat jullie bedrijf nog meer kon leveren. Voor mij als zelfstandig ondernemer een seintje dat zelfs de chauffeur meedenkt met het bedrijf, leuk!!

Makkelijk bestellen, goede telefonische ondersteuning & netto aflevering van de producten

Remco

Duidelijke website, goede producten, heldere communicatie en goede prijzen

Kosteloos ophalen en terugnemen van teveel bestelde goederen. Communicatie met betrekking tot levering

Super goede service

Alles staat duidelijk op de site en je wordt keurig gebeld dat je bestelling wordt geleverd

Rene

Zeer prettig zaken gedaan, communicatie verliep prima. Mogelijkheid tot pin betaling geeft een enorme rust als je met andere webwinkels al eens problemen hebt ervaren met leveren na betaling.

Nakomen van beloftes.

Marjolein Heijne

Eerst zocht ik op internet naar een laminaat winkel in de buurt waar ik online kon bestellen, veel korting kreeg maar wat ook in de buurt zit. Ik wilde namelijk mijn gekozen vloer in het echt kunnen...

Grote showroom waar ik de verschillende vloeren kon bekijken. Een goed aanspreekpunt om vragen te stellen en de werkwijze werd uitgelegd. Hierdoor kon ik gericht bestellen. Ik heb iets meer besteld omdat mij gezegd werd dat onaangebroken pakketten laminaat teruggebracht kunnen worden. Dit vind ik persoonlijk een heel prettig idee.
Het laminaat werd tot in de kamer bezorgd!! Super pluspunt!

Edwin

Inmiddels mijn 2e vloer gekocht en laten leggen door dit bedrijf en net als de eerste keer uitermate tevreden! Deze vakkundige mensen weten waarover ze het hebben waardoor ik goed advies kreeg en...

Vakkundige informatie, nette en duidelijke afhandeling, vriendelijke en nette mensen.

Bart

Prima service en mooi dat ze vaak voor kleine partijen van kleuren die al uit de handel zijn, je nog kunnen helpen

Snelle service, goede en snelle afwikkeling