Jeroen S.

Voordelig aanbod en goede service

Voordelig aanbod, en altijd snelle en goede service via de mail. Heb hier na 2 jaar voor een 2e keer besteld, en service is nog steeds even goed.

K Sipma

Zeer tevreden ruime keuze en snelle reactie op vragen

De prijs, snelle reactie op vragen, komen afspraken na

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Beste,
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! De reactie snelheid is inderdaad een belangrijk onderdeel voor ons, wij proberen ten alle tijden binnen 24 uur te reageren op vragen....
Beste,
Veel plezier met jouw nieuwe Quickstep vloer!
Vriendelijke groeten, Team Voordeellaminaatvloeren

Ja tegen Nu BV

Per abuis verkeerde firma beoordelend. Mijn negatieve beoordeling heeft dus niets te maken met deze firma

Nicolette

Hele goede service en snelle levering. Vriendelijk personeel en heel flexibel

Frank F

Een voorbeeld voor vele internet aanbieders.

Snel, correct, betrouwbaar, vriendelijk en een goede prijs.

E

Heel goed. Goede spullen, leveringsdatum is flexibel, aardige en deskundige medewerkers.

Goed materiaal, kundige en aardige medewerkers, gratis brengen en ook ophalen van teveel bestelde

Heleen van Boekel

Mooi materiaal en goede service

Thea

Heel erg tevreden over de levering van het laminaat. Dat ik de afspraak 3 keer moest uitstellen was helemaal geen probleem.
We hadden teveel laminaat besteld en dan komen ze de niet aangebroken...
We hadden teveel laminaat besteld en dan komen ze de niet aangebroken pakken ook nog gratis ophalen. Echt top service !

Snelle levering, gratis ophalen van laminaat wat over is.

Ben

Mooie aanbiedingen en perfecte service

Veel keus, goed overzicht

Antonio

Topadvies! En mooie showroom!

Duidelijke prijzen