Rudy

Een heel fijn bedrijf met een topservice en een goede fiets!!

Hellen Niemeijer

Wat ben ik blij met de superservice van voordeelfiets.nl
Wat ben ik blij met de superservice van voordeelfiets.nl
Ik had een week geleden zondagavond een fiets besteld en meteen betaald bij Voordeelfiets.nl.Netjes bericht gehad was maandagmorgen aangemeld bij DHL.fijn!!!!
EINDE van de week dus vrijdagmorgen had ik van DHL NOG STEEDS GEEN FIETS ONTVANGEN.
Ik stuur appje naar voordeelfiets.nl met : heb nog steeds geen fiets mogen ontvangen.
Wat denk je? Voordeelfiets stuurt een nieuwe fiets per Instabox op en einde van de middag had ik via Instabox alsnog mijn langverwachte fiets!!!!! Vanuit Friesland naar Brabanti!!!!!Ik was zoooooo blij Wat een goede service van voordeelfiets.nl dank je wel eerlijk gezegd nog nooit zoiets in mijn leven meegemaakt!!!!!! Alleen maar hulde voor voordeelfiets.nl !!!!!! Nogmaals dank je wel ik vertel het door zo'n goede behandeling!!!!!!
Groetjes Hellen

Rebergen

Prima service, achterwiel was na een half jaar kapot en was waarschijnlijk fabrieksfout.
Werd niet moeilijk over gedaan, kreeg na een week een nieuw achterwiel binnen, deze laten monteren door fietsenmaker en kosten werden netjes terugbetaald.
Chapoo!!

Rick

Het probleem dat vanuit de fabriek in de elektronica zat werd super opgelost!!

Janneke Dekker

Heel goede service, zeer probleemoplossend, prettig contact

Eric-Jan

Super goede service

Kool van Langenberghe

Echt super service !

Voordeelfiets.nl

Een nieuwe fiets geleverd krijgen ivm dat mijn fiets na 5 maanden niet goed was, al super, maar ook nog binnen 24 uur een chip van de sportschool toegestuurd krijgen en ontvangen dat is ook al zo... Een nieuwe fiets geleverd krijgen ivm dat mijn fiets na 5 maanden niet goed was, al super, maar ook nog binnen 24 uur een chip van de sportschool toegestuurd krijgen en ontvangen dat is ook al zo mooi, ik vind dit bedrijf echt een mense mens bedrijf, nooit meegemaakt wat een top service zeg een dikke tien en een pluim!!

Robert spaan

Topper kom je niet veel tegen perfect bedrijf kan je met een gerust hart je fiets bestellen

R.D

Wij zijn heel tevreden, betaalbare spullen , vluggen levering.
echte een aanrader