Smits-Birker

Ik had per ongeluk een te grote fiets besteld. Voordeelfiets loste dit meteen op en veel sneller dan verwacht werd de fiets aan huis omgeruild. Echt super :)
Top bedrijf dus!!

Van Oosting

Top! Gebeld voor een jongensfiets, dezelfde dag mail met foto’s. Keuze gemaakt, gebeld en binnen een paar uur thuis rijklaar afgeleverd! Top service.

Fietsenwinkel Menaam

Heb een Bimas e Comfort eletrische fiets hier gekocht, heel goede en degelijke fiets.
De service en persoonlijk advies was echt uitstekend. Kan dit bedrijf zeker aanraden

Bestellen ging simpel, op tijd en keurig bezorgd, eninge minpuntje is dat de prijs exclusief montage is, wil je de fiets zo hebben heb je er best wel wat werk van en dat zag ik niet zitten- ben niet... Bestellen ging simpel, op tijd en keurig bezorgd, eninge minpuntje is dat de prijs exclusief montage is, wil je de fiets zo hebben heb je er best wel wat werk van en dat zag ik niet zitten- ben niet handig- dus kwam er bijna 50 euro montagekosten overheen . Verder alles naar wens.

Heidi

Fantastische service, goed advies en heel goed bereikbaar.

Martha

Zeer vakkundig

Ineke

Snelle, goede en persoonlijke service

Jos van Iperen

Leuke aflevering. De volgende dag, wegens een zeldzame productiefout, een bobbel op de achterband. Bleek moeilijk te verkrijgen, dus een band van een nieuwe fiets uit de winkel gekregen. Geweldige... Leuke aflevering. De volgende dag, wegens een zeldzame productiefout, een bobbel op de achterband. Bleek moeilijk te verkrijgen, dus een band van een nieuwe fiets uit de winkel gekregen. Geweldige service. Top!

Van Heybeek

Contact via mail prima. Alleen was de bagagedrager niet goed gemonteerd. Dit hebben we zelf gerepareerd.

Reactie Voordeelfiets.nl:

Enorm vervelend dat de bagagedrager niet goed was gemonteerd. Als ik nog iet voor u kan betekenen dan hoor ik dat graag. Ik heb u hier eerder ook een email over gestuurd alleen nog geen reactie... Enorm vervelend dat de bagagedrager niet goed was gemonteerd. Als ik nog iet voor u kan betekenen dan hoor ik dat graag. Ik heb u hier eerder ook een email over gestuurd alleen nog geen reactie ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.