Esther

Op afstand besteld en dat was enigszins spannend, maar is volledig betrouwbaar gebleken. Nette prijs en goede service en, op verzoek kon men mij een update geven van de stand van zaken. Misschien... Op afstand besteld en dat was enigszins spannend, maar is volledig betrouwbaar gebleken. Nette prijs en goede service en, op verzoek kon men mij een update geven van de stand van zaken. Misschien dat het nog prettiger zou zijn geweest als er proactief updates en verwachte leveringstermijn werd gecommuniceerd

Et

Fantastische mensen met vakkennis..

Patrick gooijer

Alles goed gegaan, prima fiets.

Ruige

Goede en snelle service

Jacoba

Super snelle service, vriendelijk en fiets binnen paar dagen keurig afgeleverd.

Dennis van oosterhout

Fiets wordt afgeleverd door transport bedrijf , waaraan je geen dingen kunt vragen omdat ze geen kennis hebben van fietsen en dan bieden jullie aan dat hij thuis door een professionele fietsmaker... Fiets wordt afgeleverd door transport bedrijf , waaraan je geen dingen kunt vragen omdat ze geen kennis hebben van fietsen en dan bieden jullie aan dat hij thuis door een professionele fietsmaker wordt in elkaar gezet. Pakkendrager stond gescheef heb ik zelf nog recht moeten zetten.

Annemarie kroes

Alles ging prima..snelle levering.

Permentier anouk

Goede service

Peggy

Helemaal fantastisch! Dit bedrijf onderscheidt zich van alle andere internet bedrijven! Elke vraag wordt snel beantwoord, duidelijke afspraken, niets is teveel. Dus heel open contact. Gemakkelijk... Helemaal fantastisch! Dit bedrijf onderscheidt zich van alle andere internet bedrijven! Elke vraag wordt snel beantwoord, duidelijke afspraken, niets is teveel. Dus heel open contact. Gemakkelijk besteld, betrouwbaar en vakkundig de fiets in elkaar laten zetten voor een sympathieke prijs. Gratis thuisbezorgd. Kortom goede communicatie. Ik ben heel erg blij verrast! Dank jullie wel nogmaals
Jammer genoeg kon ik jullie geen Michelin ster geven