9.5/10

JH Dol / Factalent

Super! De deuren zeer snel geleverd en het contact verliep geweldig via de app en e-mail!

Snelle contact per app en levering volgens afspraak! We kregen netjes een belletje van te voren ivm de levering!

W.Kerkkamp

Met gemak een passende deur gevonden en als niet timmerman veel goede informatie gevonden om de juiste keuze te kunnen maken. Ruim van tevoren geinformeerd over de leverdatum en een dag van tevoren... Met gemak een passende deur gevonden en als niet timmerman veel goede informatie gevonden om de juiste keuze te kunnen maken. Ruim van tevoren geinformeerd over de leverdatum en een dag van tevoren de levertijd door gekregen welke stipt werd nagekomen. Deur werd netjes binnen afgeleverd. En.... dankzij de lage bezorgkosten stukken goedkoper dan de Praxis!

Helder bestelproces en alles volgens afspraak geleverd.

John Belfor onderhoudsbedrijf v g &s

Ik heb 6 deuren besteld, en ze allemaal netjes afgeleverd gekregen. Hoogwaardig materiaal en voor een goede prijs!!

A.v.Sighem

Correct, netjes af/geleverd.
Prima service

Alex , Callantsoog

Voordelig ,duidelijke website ,snelle levering ,en een vriendelijke bezorger .
Zal hier zeker vaker een deur bestellen.

Poll

Zeer goed bevallen, veel keuze en de bezorging was door het eigen bedrijf en was heel netjes en voorzichtig

veel keuze

Henry

Goed, komen afspraken goed na. netjes optijd geleverd en van te voren gebeld

Jeroen Kleeven

2 deuren besteld voor binnen. 1 met glas en afgelakt de andere een simpele deur voor de wc. De deuren zijn van goede kwaliteit en met een beetje laswerk voor de scharnieren had ik ze zo hangen. De... 2 deuren besteld voor binnen. 1 met glas en afgelakt de andere een simpele deur voor de wc. De deuren zijn van goede kwaliteit en met een beetje laswerk voor de scharnieren had ik ze zo hangen. De deuren werden zelfs een paar dagen eerder geleverd dan gepland.

Melany

Pas op met dit bedrijf. Zelfs met gebruik making van de inmeetservice en gevraagd om de bestelling te controleren werden 4 verkeerde deuren geleverd. Het aanbod was 35% korting op een nieuwe... Pas op met dit bedrijf. Zelfs met gebruik making van de inmeetservice en gevraagd om de bestelling te controleren werden 4 verkeerde deuren geleverd. Het aanbod was 35% korting op een nieuwe bestelling wat op 1 deur neerkwam. Nadat DAS mij, door geluk, had afgekocht en ik nieuwe deuren bij hun wilde bestellen wensten zij geen zaken meer te doen en kon ik geen nieuwe deuren bestellen bij hun. Hier kreeg ik geen uitleg over.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste M.H., wij willen NOOIT meer iets van je horen, maar dat lijkt niet te lukken. We hebben een klanttevredenheid van 99% van bijna 1000 reviews en is hier te lezen en hier zijn we reuze TROTS op.... Beste M.H., wij willen NOOIT meer iets van je horen, maar dat lijkt niet te lukken. We hebben een klanttevredenheid van 99% van bijna 1000 reviews en is hier te lezen en hier zijn we reuze TROTS op. Dat je ondanks een rechtszaak tegen ons aanspant, geen gelijk krijgt maar wordt afgekocht en NOG steeds deuren bij ons wilt bestellen vinden we erg raar. Ik laat het hierbij.

M. de Vries / QLUS

Behulpzame, vriendelijke bezorger