Ej Bakker

Prima levering, correct naar klant.

Zo handig

Jan

Snel geleverd! Echter, € 35,00 euro berekenen voor verzending is normaal, maar bij retour van de deur € 70,00 euro voor berekenen is schandalig!

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste Jan,
Helaas een slechte review. Jammer dat je achteraf toch niet tevreden bent. Wij vinden € 70.00 ook een hoog bedrag,
Van te voren zijn alle kosten duidelijk, en helder en...
Beste Jan,
Van te voren zijn alle kosten duidelijk, en helder en transparant naar jou gecommuniceerd. Is duidelijk op de website te lezen. Je bent akkoord gegaan en vrijwillig gebruik gemaakt van onze ophaal service. (i.p.v. zelf retour brengen)
De retourkosten per deur zijn € 35.00 wat wij afdragen een de fabrikant + afhaalkosten bij jou door onze chauffeur en die is ook € 35.00. Dit is wat wij aan jou berekenen.
De werkelijke kosten zijn een stuk hoger en nemen wij voor onze rekening.
Jammer dat je maanden na je bestelling een slechte review schrijft. Toch wens ik je verder een prettige dag.
Met vriendelijke groeten namens ons hele team

S Smits

Tot nu toe een fijne ervaring. De website is erg overzichtelijk en kon met gemak de juiste deuren vinden. Door mijn onkunde had ik verkeerde onderdelen bij deze deuren gevoegd, maar dit werd me... Tot nu toe een fijne ervaring. De website is erg overzichtelijk en kon met gemak de juiste deuren vinden. Door mijn onkunde had ik verkeerde onderdelen bij deze deuren gevoegd, maar dit werd me uitstekend verteld voor een emailtje. Waarna we de bestelling volledig juist hebben gemaakt.

Fijn dat de bezorger nog even de tijd nam voor een korte babbel.

Chantal

Top ervaring met dit bedrijf, altijd zeer netjes bezorgt, goed ingepakt product, altijd op tijd en duidelijke website!

Duidelijker kan niet

Houtbouw van Lingen b.v.

Heel goed

Volgens afspraak

Loes Cornelisse

Super goede ervaring! Mooie deuren en goede service.

AH Jansen

Prettige, correcte aflevering,door Richard👍

Duidelijke communicatie

E. Vink

Helemaal super. Begon al met een e-mail met de vraag of het klopte dat er bij één van de twee deuren geen deurbeslag zat. Dat was ik vergeten. Dus zeer oplettend. Duidelijk wanneer de deuren... Helemaal super. Begon al met een e-mail met de vraag of het klopte dat er bij één van de twee deuren geen deurbeslag zat. Dat was ik vergeten. Dus zeer oplettend. Duidelijk wanneer de deuren afgeleverd zouden worden. Keurig netjes en op tijd gedaan. Prachtige deuren, alles erop en erbij geleverd, mooie prijs, kortom: zeer tevreden.

John de Goey interieurwerken

Mooie collectie en snelle levering