MC

Wat een waardeloze service , waardeloos bedrijf, niet mee in zee gaan!

Slappe verhalen verkopen.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste,
Beste,
Jammer dat je een slechte review schrijft. Jouw deur is al helemaal uitgepakt, voorzien van een krukgat en de deurkruk er op gemonteerd, hierdoor kunnen wij de deur niet meer retour nemen. Wij kunnen niets meer met de deur en we kunnen een uitgepakte deur niet meer doorverkopen. Als klant een uitgepakte deur waar al een deurkruk op hebt gezeten zou je waarschijnlijk zelf ook niet willen ontvangen...
Wij hebben je uit coulance een hoge korting aangeboden op je volgende bestelling, maar hier wilde je geen gebruik van maken. Onze retour voorwaarden zijn voor bestellen en zelfs na het bestellen duidelijk omschreven.
Onze service staat juist enorm hoog op onze prioriteiten lijst. Helaas kunnen we niet in alles mee gaan.

Met vriendelijke groeten,
Team voordeeldeuren.

Dorine

Super nette deuren voor een prima prijs en alles zoals in het contact steeds werd gemeld ook zo verlopen!!!

goed prijs prestatie, hoefde zelfs de deuren niet mee aan te pakken terwijl dit netjes in het bericht werd gevraagd

D Luiten

Top kwaliteit deuren, voor een goede prijs!

Goede communicatie en service

JMJU Prange Wood-worx

Snelle levering, netjes zonder beschadiging geleverd tot in het huis.

JC Stok

Zeer goed

service

Cas Verhoogt

Mooie deur voor de beste prijs

Goede info over de levertijd

Fam van Etten

Top bedrijf, top service

Super service
Komen belofte na

Sophie Loiselet

Heerlijke berichten, snel (1 week) leveringstijd, op tijd aan de deur, serieuze control van de chauffeur dat alles geleverd zijn.

Schouten

Communicatie over de mail is goed ! Er wordt mee gedacht. Ook de levering van de binnendeur aan huis door Willem was helemaal top, vriendelijk en meedenkend ! Ga zo door 👍🏻

Communicatie en goed product