T Rijken

Prima levering van mijn deur

Overzichtelijk en gemakkelijke navigatie

muis

Bestelling mooi op tijd. aardige chauffeur nam ook de tijd om de deur uit te pakken om samen de deur te controleren op beschadingen. geen beschadigingen geconstateerd.

A Brandsma

Heel tevreden

Mooi product keurig geleverd

Fred

Vakkundig, prima persoonlijke hulp bij een bestelling, en online overzichtelijk. De chat reageert ook op zondag. direct contact bij bellen. Echt jammer dat de bezorgkosten niet meer vrij zijn boven... Vakkundig, prima persoonlijke hulp bij een bestelling, en online overzichtelijk. De chat reageert ook op zondag. direct contact bij bellen. Echt jammer dat de bezorgkosten niet meer vrij zijn boven een bepaald bedrag. Dat kan beter

Beloven wat ze zeggen en doen wat ze zeggen

M.Woltman

Het bestellen van de deur was een fluitje van een cent.
De deur moest op maat worden gemaakt en dat is keurig geregeld.
Ben zeer tevreden met de aflevering en de kwatliteit van de deur

Er was een boring van 2 scharnieren niet op de juiste plaats geboord, contact gehad met voordeeldeuren en nog dezelfde dag een uitstekende oplossing aan geboden. TOPSERVICE !!!!

W Boekweit

Prima service, deur werd week eerder geleverd hiervoor werd ik telefonisch benaderd en kon mijn voorkeur aangeven en werd ook naar geluisterd.
Al met al prima service en een hele mooie deur

Afspraak komen ze na

David van hartingsveldt

Duur maar goed

Dennis sterken

1e levering 1 deur niet meegenomen kan gebeuren dacht ik ruim een een maand van te voren een wijziging gebracht die akkoord is gegeven eindelijk de leverings datum inzicht krijg ik een mailtje... 1e levering 1 deur niet meegenomen kan gebeuren dacht ik ruim een een maand van te voren een wijziging gebracht die akkoord is gegeven eindelijk de leverings datum inzicht krijg ik een mailtje levering later effe gebeld voor een oplossing blijken er 4 deuren aanwezig te zijn nog effe een herinnering gevraagd aan Eva krijg ik nu een mailtje dat de bestelling niet doorgeven is en dat er nu 2 deuren geleverd gaan worden ik moet er gewoon om lachen zo slecht denk dat ik zelf maar in deuren handel moet gaan

mjca Hamers

Goed en snel contact

Duidelijke omschrijving met foto's

Kemper

Transparante communicatie. Vriendelijk. Vandaag is de voordeur er goed en zorgvuldig ingezet door Paul
Baltus. Vriendelijk en op tijd.