Bruikbaarheid contracten

BHZ Militaria

Wij wisten niet zeker welk contract voor ons van toepassing was en zochten contact met Voorbeeldcontract.nl via het formulier. Binnen een half teruggebeld en het juiste contract samen besproken.

Het bedrijf neemt alle tijd die nodig is tot een goede keuze te komen. Heldere uitleg in de contracten.

Legal Plus

Goede contracten voor een scherpe prijs

Als bedrijfsjurist sta ik verschillende organisaties bij waarbij het per organisatie verschilt of en zo ja aan welke contracten er behoefte is. Als ik zelf geen passend model heb, verwijs ik klanten... Als bedrijfsjurist sta ik verschillende organisaties bij waarbij het per organisatie verschilt of en zo ja aan welke contracten er behoefte is. Als ik zelf geen passend model heb, verwijs ik klanten door naar de website van voorbeeldcontract. Ik vind de contracten die daar voorhanden zijn juridisch goed en leesbaar. Daarbij is de service goed en de prijsstelling ook.

De template voor de inbrengbeschrijving was direct te downloaden wat een eenvoudig was. Daarentegen ging het invullen niet geheel goed en als ik de feedback van de notaris en belastingadviseur... De template voor de inbrengbeschrijving was direct te downloaden wat een eenvoudig was. Daarentegen ging het invullen niet geheel goed en als ik de feedback van de notaris en belastingadviseur achteraf bekijk, kan de template naar mijn mening beter een eenvoudiger.

Reactie Voorbeeldcontract.nl:

Dank voor de feedback. Als er vragen zijn over het invullen of het op maat maken van de template dan mag u gratis en vrijblijvend met ons bellen voor advies.
Wij hebben nog eens kritisch...
Wij hebben nog eens kritisch gekeken naar dit product en we zijn het met u eens dat het eenvoudiger zou kunnen, zodat het invullen gemakkelijker gaat. De aangepaste Inbrengbeschrijving staat inmiddels in de webshop.

Wij hebben het product 'op de gok' gekocht (aangezien het klonk alsof het product aansloot bij onze wensen). Achteraf is dit gelukkig ook zo gebleken en hebben wij minimale aanpassingen hoeven doen.

Goed product

Op productpagina de inhoud duidelijker aangeven, hierdoor weet de klant nóg beter of het product past bij de benodigdheden.

Reactie Voorbeeldcontract.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Goed om te horen dat er slechts minimale aanpassingen van het modelcontract Overname Webshop nodig waren. Bij ieder voorbeeldcontract geven wij een... Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Goed om te horen dat er slechts minimale aanpassingen van het modelcontract Overname Webshop nodig waren. Bij ieder voorbeeldcontract geven wij een uitgebreide beschrijving van het doel, de inhoud en de omvang van het contract. Indien er voor aankoop toch nog twijfels bestaan over de geschiktheid van het model kunt u ons altijd even bellen. Indien u op basis van onze informatie een onjuist contract heeft gekocht, dan krijgt u van ons uw geld terug.

Garden Robotics

Goede, up to date informatie met snelle reactie.

Veel keuze

Positief.

Handig, zo'n voorbeeld overeenkomst die je snel naar je eigen situatie kunt aanpassen.

Het voorbeeld contract bevat blauw uitgevoerde delen waar je je eigen gegevens kunt invullen. Misschien is het mogelijk om deze metaal weg te laten vallen zodra je er 1 letter van je eigen gegevens... Het voorbeeld contract bevat blauw uitgevoerde delen waar je je eigen gegevens kunt invullen. Misschien is het mogelijk om deze metaal weg te laten vallen zodra je er 1 letter van je eigen gegevens op tikt

Positief

Snelheid van beschikbare informatie.

Nog niet!

W langenberg

Zeer duidelijk

Cygnea Holding

Goed, zij komen na wat wordt gezegd

Heldere dienstverlening

ton hijlkema

Op een zeer prettige manier is meegedacht en de gevonden oplossing zonder dralen toegepast.

Men maakt goed ( telefonisch) contact, waardoor het gesprek soepel verloopt en er een soort van samenwerking ontstaat.