Wim Oechies

Prima machine..zeer blij mee.

k-f company

Uitstekend

Lex

Erg goede producten met een unieke prijs prestatie verhouding. Betaal voor het materiaal maar niet voor het merk. Accu boormachine boven verwachting net zoals de cirkelzaag op accu. Erg krachtig en... Erg goede producten met een unieke prijs prestatie verhouding. Betaal voor het materiaal maar niet voor het merk. Accu boormachine boven verwachting net zoals de cirkelzaag op accu. Erg krachtig en gaat super lang mee, zelfs met de 2Ah accu (ligt gewicht en genoeg power voor meeste klussen, anders zo gewisseld). Ook de led verlichting op de Vonroc accu super handig voor klussen in donkere ruimtes. Uitstraling en branding positief, duurzaam en Ocean Cleanup sponsor.

De ly

Sneller levering
Zeer tevreden
Handige machine

Hans

Super ervaring, snel en netjes geleverd en heb de accu boormachine al veelvuldig gebruikt en werkt erg fijn.

J Haringa

Goed en degelijk

The Workery

Accuboor en decoupeerzaag bevallen prima, behuizing doet wat goedkoper aan dan een topmerk maar gezien de prijs is dat naar verhouding
Een echt oordeel over de kwaliteit geef ik liever na twee...
Een echt oordeel over de kwaliteit geef ik liever na twee jaar gebruik....
De opbergzakken heb ik gelijk weg gemikt .....onhandig. Dus de ouwe koffers van mijn bosch gereedschap aangepast en nu in gebruikt.

mark michielse

Redelijk goed.
Ik heb een aantal machienes gekocht de afgelopen maand.
Multitool, haakse slijper en grote afkortzaag. De accuzasgmachiene is nog onderweg.
Op eerste zicht alles ok. Redelijk goed.
Ik heb een aantal machienes gekocht de afgelopen maand.
Op eerste zicht alles ok.
Behalve bij de grote afkortzaag van vonroc toch een probleempje.
Het laser licht werkt niet en dat is toch wel spijtig voor zo een grote en vrij dure investering van al deze machienes. Dus omdat het laserlicht op de grote afkortzaag niet werkt geef ik een matig positieve score.

J.rozenberg metsel en lijmwerken

Zeer goed