Harrie Van Vught

Nav een klacht heb ik contact opgenomen en ben heel fijn te woord gestaan.
Na uitleg van mijn probleem met de lader kreeg ik een nieuw exemplaar “met” een extra accu gestuurd.
Wat een...
Nav een klacht heb ik contact opgenomen en ben heel fijn te woord gestaan.
Wat een top service!!!

Wim Oostveen

Goeden middag,
Ter info:
Ik heb een slechte ervaring van VONROC.
~Er zou een Track en Trace verstuurd worden om het pakket te volgen, deze is door u nooit verstuurd.!
~De door u...
Goeden middag,
Ter info:
Ik heb een slechte ervaring van VONROC.
~De door u verstuurde Multitool bleek bij afgifte geopend te zijn en is n.a.v. mijn telefoontje naar VonRoc retour verstuurd en zou het geld terug gestort worden.
~Wat bleek, ik kreeg bericht van VonRoc dat er opnieuw een Multitool zou zijn verstuurd. Ik heb daarop direct telefonisch contact gezocht met VonRoc en betreffende mevr. ....? liet mij weten dat zij dit nog wel kon tegen houden. Ik heb haar ook laten weten dat ik nog steeds géén bedrag op mijn rekening heb kunnen waarnemen. Daar zou drie (3) dagen overheen gaan deelde zij mij mee. Echter die drie (3) dagen zijn ook al voorbij.
~Conclusie....VONROC blijkt een onbetrouwbaar bedrijf te zijn die het logistiek gebeuren totaal niet op de rit heeft staan.!
~Mocht het bedrag op 12-08-2022 nog steeds niet op mijn bankrekening staat, dan heeft VonRoc een juridisch probleem en zal de door mij en de jurist gemaakte kosten op VonRoc verhaald worden.

Met de nier vriendelijke groet
Wim Oostveen
Maltakade 32
3446 BC Woerden
Tel.: 0348-418581
E-mail: oostveenwim26@gmail.com

CMW Devooght >Kris

Geen legitieme factuur ontvangen. Ik heb een bedrijf in België en heb BTW moeten betalen.

J Ottenhoff

Levering Parasol

Rini

Zeer goed bedrijf klant is hier echt nog koning bladblazer kapot gebeld werd gelijk nieuwe opgestuurd top VONROC

Carla Droog

Prachtige lampionnen en snelle levering. Heel blij mee.

Frank De Groof

Online bestellen gaat vlotjes

JPJM Simons

Snel en perfect geleverd.

hc alders

Ik ben sinds kort klant bij Uw bedrijf vonroc ik had er nog nooit van gehoord,maar heb er geen spijt van U heeft een mooie collectie gereedschappen en tuin toebehoren