Volta Limburg

Volta Limburg Ook benieuwd naar feedback over de webshop Volta Limburg? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company497
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Volta Limburg met 8.6/10. Gebaseerd op 497 ervaringen.
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Nakomen van afspraken
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Volta Limburg
Bekwaamheid van installateur
Zeer goed (9/10)
Uitleg die u kreeg over de installatie

Prima (7/10)

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u CV-Ketels van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Voorlopig allemaal prima verlopen, geen reden tot klagen.

Kunt u dit toelichten?

Na een eerste verwarring i.v.m huur of koop, heeft het weinig moeite gekost.

Kunt u toelichten wat u wel of niet goed vond bij de uitleg over de installatie?

Correcte uitleg

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Verwarring over huur/koop vraagt nog aandacht.

Reactie Volta Limburg:

Hartelijk bedankt voor uw reactie en hopelijk hebben wij de onduidelijkheden wat betreft huur/koop bij u kunnen wegnemen.

Score voor Volta Limburg:3.5/5

Dat heb ik net (zie vorige vragen) ingevuld.

Reactie Volta Limburg:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

De installatie.

Wel aanbevelen.
Deskundig installatiebedrijf, keurige en vakbekwame medewerkers.

alles was duidelijk

geen extra tips

paul duynstee
paul duynstee

al ervaring met deze ketel

alles in 15 min. doorgenomen en ondertekend

was niet veel uit te leggen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

geen ik krijg alleen nog de rekening

Score voor Volta Limburg:4.5/5

Had al 11 jaar een ketel van Volta

Was niet thuis op moment dat de monteur klaar was. Had me van te voren al ingelicht. Was niet moeilijk.

Shirley
Shirley

Goede service , wij zijn goed geholpen.

Kunt u dit toelichten?

Alleen een telefoontje gepleegt , afspraak gemaakt en overlegt wat we gingen doen .

Wij werden heel erg goed geholpen door fabio , hij heeft ons goed uitgelegt hoe alles werkt en waar alles zit . En hij heeft ons geholpen met het instaleren van de app + uitleg .

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Ga zo door . En de installateur krijgt een dikke 10 !

Score voor Volta Limburg:5/5

Zowel het gesprek als het installeren .

Drs. Piet C.A. Severijnen
Voldoende (6/10)
Drs. Piet C.A. Severijnen

De diensten geleverd door de verkoopmedewerker was niet naar tevredenheid. Men verzekerde mij dat een bepaald model ketel warm water op twee tappunten zou geven. Toen dat na installatie niet direct het geval was, werd door medewerker zonder dit the checken de schul gegeven aan de buizen in de woning. Achteraf bleek een en ander geluukig wel te functioneren. Maar niet door actie van de verkoopmederwerker. Ik vraag me af waarom er niet eerst getest wordt of het buizen systeem goed functioneert, en op basis van de uitslag een ketel aangeboden wordt?

Zie opmerkingen boven. Ik heb zelf moeten experimenteren om op meerdere tappunten tegelijk warm water te hebben. De verkoopmedewerker van Volta leek er alleen in geïnteresseerd te zijn om zijn targets te halen. Wel vriendelijk de dame (Olga) aan de telefoon.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Voordat er een advies over een bepaald apparaat gegeven wordt het buizensysteem testen of een apparaat wel zal leveren wat er beloofd wordt.

Score voor Volta Limburg:3/5

Zie boven.

Keiren Hanneke
Keiren Hanneke

Kunt u dit toelichten?

geen moeite werd via de adviseur geregeld

geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden.

kuijstermans
Prima (7/10)
kuijstermans

goede montuur.
vond de verkoper niet zo goed

Kunt u dit toelichten?

maar een week was de ketel eral

rustige installateur alles werk goed

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

wat meer over de ketel te vertellen meer

Score voor Volta Limburg:3.5/5

Installateur was goed..
de ver koper van volta vond ik niet zo goed weinig te vertellen of ik een pakje boter koop.
eerst hele tijd in de computer daarna komt hij met een bedrag dat voor mijn veel te hoog was,.
heb ik gevraagt waarom zo hoog, komt hij na even met zijn computer met een bedrag dat ik zelf op de computer had gezien.
op de computer vraagt hij is dit goed en print het uit. en weg was hij 15minuten en weg was hij.

j.goossens
j.goossens

vanaf 2002 heb ik een evan de volta en ik ben daar zeer te spreken over, ook wat betreft de service!!!!

alles was prima

ga zo door

Score voor Volta Limburg:5/5

Het opruimen van de spullen!!!.

Bedrijfsinformatie

Volta Limburg is de service-organisatie voor Essent als het gaat om warmte en comfort in huis. Met een voor heel Limburg dekkend netwerk van 6 productspecialisten en 55 servicemonteurs staat Volta Limburg garant voor een zorgeloos werk en wooncomfort.
Adres
Breinderveldweg 5