Prima zo

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

DHG heeft keurig werk verricht. Volta besteed dit blijkbaar uit. Na het plaatsen en het reinigen van de kanalen zat wel 6 weken tussen. Tijdens de installatie ging de reinigings borstel stuk. Na... DHG heeft keurig werk verricht. Volta besteed dit blijkbaar uit. Na het plaatsen en het reinigen van de kanalen zat wel 6 weken tussen. Tijdens de installatie ging de reinigings borstel stuk. Na contact met Volta werd mij medegedeeld ze bellen vandaag nog voor een nieuwe afspraak. Inderdaad na 4 weken werd er gebeld. Maar goed verder tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur heeft alles keurig uitgelegd en top werk geleverd

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Bedankt voor de reactie en de beoordeling voor de werkzaamheden.
Wat fijn te lezen dat DHG goed werk heeft verricht in opdracht van Volta NXT.
Ik lees dat er weken doorlooptijd is geweest...
Bedankt voor de reactie en de beoordeling voor de werkzaamheden.
Wat fijn te lezen dat DHG goed werk heeft verricht in opdracht van Volta NXT.
Ik lees dat er weken doorlooptijd is geweest voor het maken van een nieuwe afspraak, onze welgemeende excuses.

Harm Stienen

Uitstekend werk verricht, netjes en vriendelijk personeel

Bekwaamheid medewerkers

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Bedankt voor uw reactie en de daar bijhorende beoordeling.
Kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn onze kernwaarden!

Biet een compleet offerte aan incl afstandbediening die er later nog bij komt.

het is ok, echter niet compleet

kennis / flexibiteit monteur

Nvt

Giede service. Fijn,betrouwbaar personeel

Zie boven

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wij zijn erg blij met uw mooie terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven.

G.H.M. Mingels

Voolraf laten weten dat bepaalde werkzaamheden niet kunnen worden uitgevoerd door medewerkers Volta ; ventilatie-pijp op dak zou "verstopt zitten met vuil"; Volta medewerker mocht dak niet op,... Voolraf laten weten dat bepaalde werkzaamheden niet kunnen worden uitgevoerd door medewerkers Volta ; ventilatie-pijp op dak zou "verstopt zitten met vuil"; Volta medewerker mocht dak niet op, derhalve dakdekker moeten inschakelen. Volta medewerker (lees; DHG medewerker inzake mech.ventilatie) zou nog terug komen om def.meting te verrichten ; zit al ruim 2 weken te wachten op DHG-medewerker........................

vriendelijk en deskundig geholpen door medewerker ter plekke.

vriendelijkheid en deskundigheid

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Dank voor uw eerlijke terugkoppeling. Wij zullen zeker in het overleg intern bespreken dat wij dit soort zakelijk vooraf dienen te bespreken met onze klanten. Ook is het erg vervelend dat u op dit... Dank voor uw eerlijke terugkoppeling. Wij zullen zeker in het overleg intern bespreken dat wij dit soort zakelijk vooraf dienen te bespreken met onze klanten. Ook is het erg vervelend dat u op dit moment nog in afwachting bent op een DHG medewerker. U kunt ons bellen om dit samen met u na te kijken op 088-0278920.

N.v.t.

goede servive, vlotte monteur die ook alles uitlegde en na installatie zelf de stofzuiger ter hand nam

dienstbare opstelling

Ton van den Hout

Goede voorlichting.

Klantvriendelijkheid.

Ga zo verder.

Zover ik kan beoordelen is de reiniging goed uitgevoerd. Ook de ventilatiebox is goed bevestigd. Duidelijke instructie ontvangen.

Duidelijke info.

Jan Duijf

Nit

Neutraal

Janny

Communicatie is oke

Netjes

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wij zijn erg blij met uw fantastische terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven.