Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Wel aanbevelen ivm met onderhoud / service door jullie en relatief goed maand huur bedrag

Wat viel u in positieve zin op?

Geen poes pas monteurs doen wat ze moeten doen op een goede vriendelijke manier na afloop alles zag keurig uit

molhoek

Nee

tevreden over de plaatsing en advies

kennis en kunde monteur

Debeij

Zo doorgaan.

Nee

Wat viel u in positieve zin op?

Op tijdvoor de afspraken en alles netjes achter gelaten.

De installatie van de app was effe onduidelijk, maar nog aanvullende info ontvangen.

Afspraken nakomen, het kost allemaal al meer dan genoeg !!!!
Afspraken nakomen, het kost allemaal al meer dan genoeg !!!!
Vanuit klantenservice meermaals via diverse kanalen gezeur over mijn oude ketel (en zelfs telefonisch op dreigende toon jegens mij reageren ivm onderhoud etc (heb het gesprek met deze lambal afgekapt) welke perfect werkt en meerdere monteurs adviseren hem te laten hangen zolang hij goed werkt. Die hele hybrid ketels van tegenwoordig is maar zooi!

Bouwen

Ervoor zorgen dat jullie op tijd melding maken van onderhoud, ik heb nu zelf moeten melden om een onderhoudsbeurt te plannen