Nvt

Prima service

Goede omgangsvormen

In plaats van de klant met een kluitje in het riet te sturen een klant fatsoenlijk helpen met een terechte klacht. Sympathiek dat de medewerker zijn collega in bescherming neemt maar blijft een feit... In plaats van de klant met een kluitje in het riet te sturen een klant fatsoenlijk helpen met een terechte klacht. Sympathiek dat de medewerker zijn collega in bescherming neemt maar blijft een feit dat de installateur één onrechtmatige wijziging heeft aangebracht. Ben mij nog aan het bezinnen of ik vervolg stappen ga ondernemen.

Aanpassing in de meterkast gedaan zonder overleg waardoor een recent opgelost probleem weet terug keerde. Na veel heen en weer bellen mijn oorspronkelijk onderdeel terug gekregen maar wel op eigen... Aanpassing in de meterkast gedaan zonder overleg waardoor een recent opgelost probleem weet terug keerde. Na veel heen en weer bellen mijn oorspronkelijk onderdeel terug gekregen maar wel op eigen kosten moeten laten terug plaatsen. Wel toegegeven dat dit niet was hoe het hoorde maar verder geen bereidheid om het op te lossen. Zeer slecht

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid van de zonnepaneel installateurs

Gardeniers

Communiceer met jullie klanten, wat een zooitje ongeregeld bij jullie

Wij hebben bijna 3 weken geleden gevraagd om een monteur, al 2 x gebeld, echter er komt niemand. Ze zouden een mail sturen, mail ook niet ontvangen, dus maar zelf gemaild. Maar daarop ook totaal... Wij hebben bijna 3 weken geleden gevraagd om een monteur, al 2 x gebeld, echter er komt niemand. Ze zouden een mail sturen, mail ook niet ontvangen, dus maar zelf gemaild. Maar daarop ook totaal geen reactie. Onze panelen hebben dus al die tijd geen opbrengst. Hebben ze maar 1 monteur in dienst of zo???? Dus nu een officiële klacht ingediend. En anders kunnen ze de pot op want dan gaan we naar HESI, want daar hebben ze wel oor voor de klanten.

Wat viel u in positieve zin op?

Helaas alleen maar negatiefs te melden

Nog wat betere uitleg over het functioneren van, in dit geval, de techniek van Enphase.

De geleverde onderdelen zijn prima, het systeem is door een goed team in korte tijd heel goed geïnstalleerd en goed-werkend opgeleverd. Kwaliteit.

Wat viel u in positieve zin op?

De goede kennis en onderlinge verstandhouding van het montage team.

Mennen

Ga zo door

Goede afspraken kunnen maken en vriendelijk personeel

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk personeel, alles netjes opgeruimd

Jack Chorus

Zorg voor een goede nazorg! Wij zijn nieuwe bewoners en zorg dat alles naar behoren werkt.

Slechte nazorg. We zijn nieuwe bewoners van een huis met panelen van Volta (2020). Krijgen geen verbinding met App. Als we een monteur laten komen zijn de kosten 250 euro!

Panelen zijn netjes geplaatst

Friedrich

Veel betere service na het plaatsen betere communicatie

Na het plaatsen en betalen van de zonnepanelen geen goede en slechte Communicatie en slecht afhandelen van problemen

Wat viel u in positieve zin op?

Bij het plaatsen zijn de medewerker vriendelijke geweest

Goed opgeleide schouwers sturen zodat alles goed voorbereid is.

Eerste schouw was slecht, waardoor monteurs voor niets gekomen waren

Goede monteurs

jo van es

Erkend bedrijf

Uitleg

Ivm subsidie gemeente en duurzaamheid..

Snel geplaatst