Pakjes komen niet op tijd, een mail met een vraag wordt niet beantwoord. Ik heb een zwaluwkunstnest besteld maar die is na 8 dagen nogsteeds niet bij het juiste adres aangekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een pakje besteld alleen dit pakket na een week nog steeds niet gekregen. Terwijl op de site staat voor 17:00 uur besteld is morgen in huis. Nu zit ik nog steeds zonder dit pakket en wacht er al even op.

Enjoy hondenvoer

Ik had
hondenvoer besteld zou het de volgende dag binnen krijgen maar dat was niet zo kreeg het nog een dag later dat was jammer.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is voor mij de eerste keer dat ik bestelde op zich wel tevreden over het product.

Prima vogelvoer tegen een redelijke prijs. Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Het aanbod van prima vogelvoer.

Jeannette de Haan

Eerste bestelling bij uw bedrijf, en ik vind het raar dat ik deze mail krijg , want ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Dus tja ik juich nog niet over uw bedrijf

lia korrel

Prima, snelle levering, goede verpakking

zie boven

Pruim

Zonnebloempitten voor onze tuinvogels besteld en daarbij een doos mezenbollen. De vogels vinden het allemaal lekker, dus wij zijn prima tevreden. Het eendenvoer dat we besteld hebben vinden onze...

duidelijke website, snelle levering

Anuschka

Heb bij diervoederdirect kattenvoer besteld. Heel goede prijs en ondanks Black friday snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs voor graanvrije en biologische brokken kat

Zeer vriendelijk en correcte afhandeling

Vlotte verzending

Vogelvriend

Hele fijne service.

Beschrijf hier uw ervaring

Geen gedoe. Er was een product gesneuveld tijdens transport. Ondanks dat het product nog wel bruikbaar was hebben ze me uit eigen beweging een nieuwe verzonden. Top.

Was de eerste keer dat ik er heb besteld

goed verpakt, kwaliteit uitstekend