Prima snelle levering

Corné Mol

Mijn bestelling met ordernummer OVV16423 is niet aangekomen bij het afhaalpunt. PostNL (waar ik vermoed dat het mis is gegaan) wilde mij niet helpen aangezien ik niet de afzender ben. Mijn e-mail en... Mijn bestelling met ordernummer OVV16423 is niet aangekomen bij het afhaalpunt. PostNL (waar ik vermoed dat het mis is gegaan) wilde mij niet helpen aangezien ik niet de afzender ben. Mijn e-mail en verzoek om hulp en informatie aan Mulder Retail van vrijdag 25 januari is nog niet beantwoord. Ik ben dus tot nu toe nog niet echt te spreken over de service. Via deze weg vraag ik Vogelvoedersdirect om op mijn e-mail bericht te reageren en het bestelde product te achterhalen. Ik heb er tenslotte wel voor betaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Website ziet er keurig uit en de prijzen zijn volgens mij heel schappelijk. Echter, zoals hierboven te lezen is ging er wel wat mis bij de postbezorging en de afhandeling van mijn correspondentie... Website ziet er keurig uit en de prijzen zijn volgens mij heel schappelijk. Echter, zoals hierboven te lezen is ging er wel wat mis bij de postbezorging en de afhandeling van mijn correspondentie van vrijdag 25 januari j.l.

Jessica Noltus

Uitstekende service, maar wel prijzig

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service , de bestelling kwam vlot .

liefaard

Goede duidelijke site. Snelle levering. Bij de bestelling een leuke verrassing

Beschrijf hier uw ervaring

goede duidelijke site. Snelle levering. Bij de bestelling een leuke verrassing

Goed, goedkoop en snel.

Besteld en ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

niets bijzonders. Houden zich aan de afspraak

Goedkoop en snelle levering

Goedkoper dan de meesten

Een snelle en correcte levering!

Snelle en keurige levering, duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling was keurig verpakt en binnen afzienbare tijd geleverd.

Gertie

Een aanrader, snelle levering, het product precies zoals beschreven , Top

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling de volgende dag al geleverd, Top