Beschrijf hier uw ervaring

Heb gekregen wat ik besteld heb. De beloofde" voor 17.00 besteld de volgende dag in huis" helaas twee maal niet aan kunnen voldoen verder een bedrijf met gevarieerd aanbod voor een redelijke prijs.

Mirjam deHaer

Prima!

Geen verzendkosten

Normaal

Sandra

Heb een uilenkast en eekhoorn nestkast besteld, betaald en geleverd gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede sevice en kwaliteit voeding.

Bestelling gedaan, wordt aangegeven voor 17.00 uur besteld is morgen in huis, maar dat blijkt dus een week later pas te zijn. 3 keer per email gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten,...

Beschrijf hier uw ervaring

de prijs van de door mij bestelde artikelen was lager dan elders. dat is de enige rede waarom ik in het vervolg weer zou bestellen en het product hier aan zou bevelen, maar het bedrijf zelf beoordeel ik als zeer slecht

Producten besteld en betaald alleen tot op de dag van vandaag nog niets gekregen (inmiddels een maand verder). Ook wordt de telefoon niet meer aangenomen. Rond uit slecht!!!

Reactie Vogelvoedersdirect.nl:

Goedemorgen meneer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat de communicatie niet goed verloopt.
Wij kunnen in ons systeem geen order vinden met het gebruikte mailadres.
Graag vragen wij u om uw ordernummer door te geven zodat wij kunnen kijken waar uw zending is.

Tevens zijn wij op werkdagen geopend van 09.00 tot 17.00 uur, ook onze klantenservice.

Vriendelijke groet,
Team Mulder Retail

Het werkt zoals je als klant graag wil dat het werkt.

Beschrijf hier uw ervaring

Product naar wens en een hele vlotte levering.

Bestelling geplaatst en betaald maar ik ontving geen track en trace code zoals beloofd. ik heb gemaild en een bericht achtergelaten op de site maar kreeg geen reactie. uiteindelijk kreeg ik reactie...

Joop

Goede producten, lage prijzen en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede producten, lage prijzen en snelle levering.