Levering

Dorinde De Tempe

Leuk maar ook een beetje onoverzichtelijk

Groot aanbod

Betere informatie en betere zoekfunctie. Nu zorgt zoeken op bijvoorbeeld voer voor een te grote selectie.

Uiteindelijk is het goed gegaan, maar ik heb vorig jaar een bestelling gedaan voor 2 kalenders en een agenda. Ik kreeg toen geen korting als lid. Ik begreep daar niets van en degene die ik mailde... Uiteindelijk is het goed gegaan, maar ik heb vorig jaar een bestelling gedaan voor 2 kalenders en een agenda. Ik kreeg toen geen korting als lid. Ik begreep daar niets van en degene die ik mailde bij de vogelbescherming wist ook niet hoe ze me verder kon helpen. Ik heb toen maar gewoon besteld zonder korting. Dit jaar hetzelfde verhaal, maar nu kon ik na mijn mail even later wel met korting dezelfde bestelling doen met korting. Geen idee waar het aan gelegen heeft. Ik vond het wat onduidelijk allemaal. Hoe de techniek werkt is mij een raadsel, maar nu werkt het tenminste.

Wie het is geweest vorig jaar weet ik niet, maar ze nam weinig moeite om het raadsel voor me op te lossen.

Het verschil duidelijker aangeven bij korting tussen lid en niet lid.

Marita Flikkema

overzichtelijk

geen verbeterpunten

George Hallensleben

Prima winkel

Snelle levering, vriendelijke, beleefde afhandeling

Graag, als een product op een bepaald moment niet voorradig is, dat gelijk aan de klant laten weten, plus een datum waarop het wel weer in voorraad is

grote keus vogelvoer

nee, was tevreden

Carol Ottevanger

Uitgebreid aanbod - betrouwbaar.

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

nee

Prima, ik heb alles kunnen bestellen wat ik wilde kopen.

Neen

Neen

Erik van van Velzen

Leukde dingen, makkelijk te vinden

Ik wist wat ik zocht, mijn jaarlijkse bestelling van agenda en kalender, dus was snel klaar.

Verona Bos

Fantastisch! Veel respect omdat ze schatjes helpen.

Goed verpakt en snel bezorgd.

Absoluut niet!

D.N. Yspeert

Ziet er leuk uit, producten zijn makkelijk te vinden en te bestellen. Betaling gaat ook makkelijk en bezorgng is ook rap

Ik voer graag vogels in mijn tuin en probeer mijn tuin zo vogelvriendelijk mogelijk te maken, ik doe ook altijd mee aan de jaarlijkse Tuinvogeltelling, ben lid van de Vogelbescherming. Ik vind het... Ik voer graag vogels in mijn tuin en probeer mijn tuin zo vogelvriendelijk mogelijk te maken, ik doe ook altijd mee aan de jaarlijkse Tuinvogeltelling, ben lid van de Vogelbescherming. Ik vind het fijn dat door mijn bestelling de Vogelbescherming ook gesteund wordt, niet alleen de vogels in mijn tuin

geen idee