Levering

Rein Keereweer

Vraagje: speldje merel kan ik niet vinden? Groetjes rein.keereweer@gmail.com

Je moet goed je best doen om te vinden wat je zoekt. Maar waar is de mogelijkheid om een product te beoordelen? Ik heb een silo bescherming gekocht. Nou dat doet hij goed, op de koolmees na kan er... Je moet goed je best doen om te vinden wat je zoekt. Maar waar is de mogelijkheid om een product te beoordelen? Ik heb een silo bescherming gekocht. Nou dat doet hij goed, op de koolmees na kan er bijna geen vogel meer bij. Ik dacht zo'n beschermer is mooier dan het gaas dat ik er omheen had staan, maar het gaas komt terug en de bescherming gaat terug ( als dat kan tenminste).

Zoeken makkelijker maken. Mogelijk geven om een product te beoordelen.

E

Een winkel waar stuk voor stuk artikelen verkocht worden die aan hoge kwaliteitseisen voldoen.
Een groot assortiment, dus volop keus.

Uitstekende service. Kleine reparaties gebeuren direct terwijl u wacht.
Zelfs mijn verrekijker die ouder dan 25 jaar is werd perfect gerepareerd en was daarna weer als nieuw.

Ik probeer al wekenlang een boekje en nestkastje te bestellen, maar dat staat steeds als "niet voorradig" aangemerkt. Het boek is echter al die weken gewoon bij BOL uit voorraad leverbaar. Als je... Ik probeer al wekenlang een boekje en nestkastje te bestellen, maar dat staat steeds als "niet voorradig" aangemerkt. Het boek is echter al die weken gewoon bij BOL uit voorraad leverbaar. Als je belt, krijg ik steeds hetzelfde antwoord: het is vanaf volgende week weer leverbaar. Niet dus. Slecht inkoopbeleid en telefonistes moeten een standaard praatje verkopen.

Bij deze enquete wordt je verplicht alle vragen te beantwoorden, ook als ze niet ingevuld kunnen worden. Bij "levering" heb ik daarom "zeer slecht" moeten invullen, wat nergens op slaat want er is... Bij deze enquete wordt je verplicht alle vragen te beantwoorden, ook als ze niet ingevuld kunnen worden. Bij "levering" heb ik daarom "zeer slecht" moeten invullen, wat nergens op slaat want er is niets geleverd omdat ik niet kon bestellen. Advies: neem een professionelere website-ontwerper!

E.H. Luchtmeijer

Fantastische shop met een zeer ruime keuze aan artikelen voor vogels. Zeer snelle levering en ook bij telefonische informatie over artikelen zeer vriendelijke (Maria) medewerk(st)ers.
Af en...
Af en toe ben ik kort door de bocht maar we komen er altijd weer met een glimlach uit. En de producten zijn van topkwaliteit.
De website is bijna verslavend, perfect gemaakt en je blijft er zoeken naar nieuwe producten.
Kortom: duidelijk, zeer informatief en klantvriendelijk.

De telefonische informatie is zeer vriendelijk maar zeker ook bruikbaar en meedenkend.
Overzichtelijke website

Van den beld

Mooie en duidelijke shop heldere informatie

Vertrouwd adres

Prima rangschikking van producten in categorieƫn.

Toen ik mijn lidnummer invulde moest ik opeens meer betalen! Door de korting kwam ik onder de 25 euro waarop er verzendkosten werden berekend. Door iets kleins extra te bestellen was ik uiteindelijk... Toen ik mijn lidnummer invulde moest ik opeens meer betalen! Door de korting kwam ik onder de 25 euro waarop er verzendkosten werden berekend. Door iets kleins extra te bestellen was ik uiteindelijk goedkoper uit! Dat zou niet moeten kunnen vind ik.

G.Kempers

Een fijne winkel!!
Overzichtelijk, goede producten en informatie hierover,prijs/ kwaliteit verhouding ook goed.

Goede producten en informatie over de producten.

De vogelzaad producten voor in de tuin mogen wat mij betreft in wat grotere hoeveelheden verkocht worden b.v. In zakken van 3 of 5 kilo. Dan ben je vaak voordelige uit en kunt er wat langer mee... De vogelzaad producten voor in de tuin mogen wat mij betreft in wat grotere hoeveelheden verkocht worden b.v. In zakken van 3 of 5 kilo. Dan ben je vaak voordelige uit en kunt er wat langer mee vooruit.

jaap fokker

Leuke online shop.
Zet vooral in een apart blok alle vogelvoedings middelen overzichtelijker bij elkaar.
Leuke online shop.
het is soms zoeken en bladeren terwijl , als je weet wat je zoekt, dit allemaal overbodig is.

Neen , kompleet verhaal

maak heldere blokken met onderdelen bij elkaar