Levering

duidelijkheid

Roy

Perfect omschreven

De juiste spullen

Iets goedkoper. In een winkel Ijn soortgelijke spullen stukken goedkoper. Ik gun het de stichting maar niet iedereen denk zo

Monique

Goed. Goede spullen en goed doel sponsoren.

Duidelijk.

Geen.

Dymphna

Geweldig

Na schriftelijk contact op zondagavond omtrent een vraag kreeg ik ,maandag ochtend al een berichtje terug.
Kom er nog maar eens om ,super snel Top

nee

C. Helmer

Ik vind dit een goede organisatie en de website is duidelijk.

Ik kreeg praktische informatie zodat ik de juiste keuzes kon maken.

Bij de bevestiging van de bestelling zou ik graag een indicatie ontvangen van de levertijd. Nu weet ik niks en als ik iets cadeau wil doen kan 3 of 7 dagen wachten belangrijk zijn.

Mooie vormgeving, overzichtelijk en ruim assortiment.

Hart voor vogels. Mooi assortiment en goede afbeeldingen
. Goed idee om mensen te vragen het bedrag naar boven af te ronden voor de vogelbescherming.
Zeer snelle levering. Zending was...
Hart voor vogels. Mooi assortiment en goede afbeeldingen
Zeer snelle levering. Zending was compleet en goed verpakt.

Eigenlijk niets.

C. Grootes

Ik had de Nederlandse Meeuwengids besteld. Deze gids is op veel plaatsen te bestellen en wordt dan binnen 24 uur geleverd.

Na 7 dagen had ik nog niets ontvangen. Maar ook via email was...

Na 7 dagen had ik nog niets ontvangen. Maar ook via email was mij niets over vertraging medegedeeld.
Telefonisch kon men mij nu alleen vertellen dat de Vogelbescherming de gids niet in voorraad had. Waarom ik niets gehoord had kon men niet zeggen.
Ook kon men geen enkele indicatie geven hoe lang het nog zou duren.

Ik heb de bestelling gecanceled en er is beloofd dat ik het reeds betaalde bedrag binnen 2 dagen zal terug krijgen.
Hopelijk gaat dat nu wel binnen de beloofde termijn.

Ik zal niet snel weer iets bij deze webshop bestellen.

De meeuwengids heb ik 20 minuten geleden elders besteld en heb via email reeds bericht dat het morgen in mijn brievenbus ligt.....

Oke

suggestief