Levering
8.5/10
8.5/10

E

Een winkel waar stuk voor stuk artikelen verkocht worden die aan hoge kwaliteitseisen voldoen.
Een groot assortiment, dus volop keus.

Uitstekende service. Kleine reparaties gebeuren direct terwijl u wacht.
Zelfs mijn verrekijker die ouder dan 25 jaar is werd perfect gerepareerd en was daarna weer als nieuw.

Ik probeer al wekenlang een boekje en nestkastje te bestellen, maar dat staat steeds als "niet voorradig" aangemerkt. Het boek is echter al die weken gewoon bij BOL uit voorraad leverbaar. Als je...

Bij deze enquete wordt je verplicht alle vragen te beantwoorden, ook als ze niet ingevuld kunnen worden. Bij "levering" heb ik daarom "zeer slecht" moeten invullen, wat nergens op slaat want er is niets geleverd omdat ik niet kon bestellen. Advies: neem een professionelere website-ontwerper!

E.H. Luchtmeijer

Fantastische shop met een zeer ruime keuze aan artikelen voor vogels. Zeer snelle levering en ook bij telefonische informatie over artikelen zeer vriendelijke (Maria) medewerk(st)ers.
Af en...

De telefonische informatie is zeer vriendelijk maar zeker ook bruikbaar en meedenkend.
Overzichtelijke website

Van den beld

Mooie en duidelijke shop heldere informatie

Vertrouwd adres

Prima rangschikking van producten in categorieƫn.

Toen ik mijn lidnummer invulde moest ik opeens meer betalen! Door de korting kwam ik onder de 25 euro waarop er verzendkosten werden berekend. Door iets kleins extra te bestellen was ik uiteindelijk goedkoper uit! Dat zou niet moeten kunnen vind ik.

Dorinde De Tempe

Leuk maar ook een beetje onoverzichtelijk

Groot aanbod

Betere informatie en betere zoekfunctie. Nu zorgt zoeken op bijvoorbeeld voer voor een te grote selectie.

Uiteindelijk is het goed gegaan, maar ik heb vorig jaar een bestelling gedaan voor 2 kalenders en een agenda. Ik kreeg toen geen korting als lid. Ik begreep daar niets van en degene die ik mailde...

Wie het is geweest vorig jaar weet ik niet, maar ze nam weinig moeite om het raadsel voor me op te lossen.

Het verschil duidelijker aangeven bij korting tussen lid en niet lid.

G.Kempers

Een fijne winkel!!
Overzichtelijk, goede producten en informatie hierover,prijs/ kwaliteit verhouding ook goed.

Goede producten en informatie over de producten.

De vogelzaad producten voor in de tuin mogen wat mij betreft in wat grotere hoeveelheden verkocht worden b.v. In zakken van 3 of 5 kilo. Dan ben je vaak voordelige uit en kunt er wat langer mee vooruit.

jaap fokker

Leuke online shop.
Zet vooral in een apart blok alle vogelvoedings middelen overzichtelijker bij elkaar.
het is soms zoeken en bladeren terwijl , als je weet wat je zoekt, dit allemaal...

Neen , kompleet verhaal

maak heldere blokken met onderdelen bij elkaar