Levering

M.Könemann

Super!!!

Niet echt.

Adrien Willems

Ik reageer op www.natuurpunt.be/winkel - super service!

Heel goede klantendienst

geen op dit moment

Schouten

Uitstekend

Duidelijke informatie die op een overzichtelijke manier wordt gepresenteerd.

Nvt

Abma

Fijn dat er een webshop is!

Overzichtelijk

Mariska

Kwalitatieve producten

Niet

Marion

Duidelijk en goed leesbaar

K.M. van Tol

Er staat misleidende informatie over voorraad op de website. De telescoop die ik besteld heb, blijkt helemaal niet op voorraad te zijn. De medewerker vertelde later dat dit nooit het geval is. Deze... Er staat misleidende informatie over voorraad op de website. De telescoop die ik besteld heb, blijkt helemaal niet op voorraad te zijn. De medewerker vertelde later dat dit nooit het geval is. Deze wordt altijd pas later besteld. Het is nu volstrekt onduidelijk wanneer de bestelling geleverd kan worden, maar het geld (ruim 2000 euro) is al wel geïnd door de webshop.
De mailwisseling hierover komt in de spambox. Pas na telefonisch contact werd ik erop gewezen dat er een mail was gestuurd en dat ik in de spambox moest kijken. Het is bekend bij de webshop dat hun mails in de spambox komen. Toch blijven ze op die manier communiceren.

- geef voorraad informatie juist aan.
- zorg dat mailwisseling niet in de spambox komt
- geef voorraad informatie juist aan.
- zorg dat mailwisseling niet in de spambox komt
- accepteer geen betaling als het volstrekt onduidelijk is wanneer een besteld artikel een keer geleverd kan worden.

Reactie Vogelbescherming Webshop:

Bedankt voor uw review, Met betrekking tot uw klacht kunnen wij u mededelen dat wij dit uiteraard serieus opgepakt hebben. Naar aanleiding van het contact met onze klantenservice heeft u het bedrag... Bedankt voor uw review, Met betrekking tot uw klacht kunnen wij u mededelen dat wij dit uiteraard serieus opgepakt hebben. Naar aanleiding van het contact met onze klantenservice heeft u het bedrag ook terug gestort gekregen en zult van ons vernemen zodra het product weer op voorraad is. Wij hopen dat wij u hiermee een passende oplossing hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet,

Hoevenaren

Prima organisatie, ik kreeg na melding van een verloren verrekijker beschermingsdop, zonder meer een nieuwe dop toegestuurd. Fantastisch!

Alles toen ik de verrekijker kocht mogen proberen om te kijken welke t best bij mij zou passen

---

Rene belfroid

Duidelijke site

Hans

Leuke producten en goed voer

Kwaliteit, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding