Levering
8.5/10
8.5/10

Van Tol

Waardeloos.

Gebruikers vriendelijker maken. Mijn lidnr. werd in eerste instantie niet geaccepteerd na veel proberen uiteindelijk gelukt.Toen het bestelde niet in de winkelwagen gekregen.
Dus kan ook geen...
Dus kan ook geen ster geven aan de levering maar dit moet toch.

H.A.Klein

Duidelijke informatie

Fam bergakker

Silobeschermer Adventurer zwart Artikel Nr.: 94604 voor de winter aangeschaft met bijbehorende metalen standard (3-delig).
Ondanks het uitproberen met verschillende zaden geen enkele vogel...
Ondanks het uitproberen met verschillende zaden geen enkele vogel gebruik zien maken van dit ontwerp. Blijkbaar klopt het ontwerp niet.
Aan de andere zijde een eenvoudig zaadhuisje, vinken, koolmeesjes etc in overvloed. Kortom, een behoorlijke uitgave geeft geen garanties

Te algemeen

Inzoomen op de foto’s realiseren.

Overzichtelijk

Goede afbeeldingen en mogelijkheid om een product goed te bekijken met informatie erbij.

Bij het product dat ik besteld heb, een kooi voor vogelpindakaas, werd bij mij de indruk gewekt dat de twee pindakaas potten voor vogels die ter illustratie aan beide kanten er naast zijn afgebeeld... Bij het product dat ik besteld heb, een kooi voor vogelpindakaas, werd bij mij de indruk gewekt dat de twee pindakaas potten voor vogels die ter illustratie aan beide kanten er naast zijn afgebeeld inclusief zijn.

Hoge kwaliteit

Kwaliteits producten en ook verrassende zoals het spel en boekje De 22 levenslessen die vogels ons leren

5 december artikelen besteld en betaald, 6 december bericht dat pas vanaf 16 december geleverd kan worden. Nog steeds geen artikel ontvangen

afrekenen gaat ontzettend snel

betaalde spullen leveren

Herman

Goed bezig

Verwachte levertijd. Zit nu maar te wachten en weet niet wanneer bestelling geleverd wordt. Zou normaal 2 tot 3 dagen moeten zijn vind ik maar wacht nu al een week zonder bericht.

Torny

Leuke webshop

veel variatie

Wanneer je meerdere artikelen wilt bestellen dat je dan niet elke keer terug moet naar de webshop.

Bolkenbaas

Duidelijk

goed overzicht

verschil tussen het vogelvoer was mij niet geheel duidelijk