Levering

Harm Mensink

Ondermaats, we hebben een fors aantal vogelkastjes via de shop besteld echter deze vallen binnen een jaar spontaan uit elkaar. De vogelbescherming hierop aangesproken maar het werd afgedaan met... Ondermaats, we hebben een fors aantal vogelkastjes via de shop besteld echter deze vallen binnen een jaar spontaan uit elkaar. De vogelbescherming hierop aangesproken maar het werd afgedaan met ‘hout werkt nu eenmaal’. Slechte kwaliteit en service. We hadden juist bij Vb besteld om hen te steunen. Enorme teleurstelling

Betere kwaliteit product en service leveren

Willem van Loenen

Slordig met mijn bestelling

Grote sortering

Track en tracecode gebruiken

Bea

Super!

Quick delivery, nice sortiment, possibility to round up price to donate to vogelbescherming

Maybe little more sortiment would be nice

R.

Slechte service, late levering

Sneller leveren

Slagter

Sneller uitleveren. En beter klant informeren waar de bestelling blijft.

Van Tol

Waardeloos.

Gebruikers vriendelijker maken. Mijn lidnr. werd in eerste instantie niet geaccepteerd na veel proberen uiteindelijk gelukt.Toen het bestelde niet in de winkelwagen gekregen.
Dus kan ook geen...
Dus kan ook geen ster geven aan de levering maar dit moet toch.

H.A.Klein

Duidelijke informatie

Fam bergakker

Silobeschermer Adventurer zwart Artikel Nr.: 94604 voor de winter aangeschaft met bijbehorende metalen standard (3-delig).
Ondanks het uitproberen met verschillende zaden geen enkele vogel...
Ondanks het uitproberen met verschillende zaden geen enkele vogel gebruik zien maken van dit ontwerp. Blijkbaar klopt het ontwerp niet.
Aan de andere zijde een eenvoudig zaadhuisje, vinken, koolmeesjes etc in overvloed. Kortom, een behoorlijke uitgave geeft geen garanties

Te algemeen

Inzoomen op de foto’s realiseren.

Overzichtelijk

Goede afbeeldingen en mogelijkheid om een product goed te bekijken met informatie erbij.

Bij het product dat ik besteld heb, een kooi voor vogelpindakaas, werd bij mij de indruk gewekt dat de twee pindakaas potten voor vogels die ter illustratie aan beide kanten er naast zijn afgebeeld... Bij het product dat ik besteld heb, een kooi voor vogelpindakaas, werd bij mij de indruk gewekt dat de twee pindakaas potten voor vogels die ter illustratie aan beide kanten er naast zijn afgebeeld inclusief zijn.

Hoge kwaliteit

Kwaliteits producten en ook verrassende zoals het spel en boekje De 22 levenslessen die vogels ons leren