Levering
8.5/10
8.5/10

Rein Keereweer

Vraagje: speldje merel kan ik niet vinden? Groetjes rein.keereweer@gmail.com

Je moet goed je best doen om te vinden wat je zoekt. Maar waar is de mogelijkheid om een product te beoordelen? Ik heb een silo bescherming gekocht. Nou dat doet hij goed, op de koolmees na kan er...

Zoeken makkelijker maken. Mogelijk geven om een product te beoordelen.

E

Een winkel waar stuk voor stuk artikelen verkocht worden die aan hoge kwaliteitseisen voldoen.
Een groot assortiment, dus volop keus.

Uitstekende service. Kleine reparaties gebeuren direct terwijl u wacht.
Zelfs mijn verrekijker die ouder dan 25 jaar is werd perfect gerepareerd en was daarna weer als nieuw.

Ik probeer al wekenlang een boekje en nestkastje te bestellen, maar dat staat steeds als "niet voorradig" aangemerkt. Het boek is echter al die weken gewoon bij BOL uit voorraad leverbaar. Als je...

Bij deze enquete wordt je verplicht alle vragen te beantwoorden, ook als ze niet ingevuld kunnen worden. Bij "levering" heb ik daarom "zeer slecht" moeten invullen, wat nergens op slaat want er is niets geleverd omdat ik niet kon bestellen. Advies: neem een professionelere website-ontwerper!

E.H. Luchtmeijer

Fantastische shop met een zeer ruime keuze aan artikelen voor vogels. Zeer snelle levering en ook bij telefonische informatie over artikelen zeer vriendelijke (Maria) medewerk(st)ers.
Af en...

De telefonische informatie is zeer vriendelijk maar zeker ook bruikbaar en meedenkend.
Overzichtelijke website

Van den beld

Mooie en duidelijke shop heldere informatie

Vertrouwd adres

Prima rangschikking van producten in categorieƫn.

Toen ik mijn lidnummer invulde moest ik opeens meer betalen! Door de korting kwam ik onder de 25 euro waarop er verzendkosten werden berekend. Door iets kleins extra te bestellen was ik uiteindelijk goedkoper uit! Dat zou niet moeten kunnen vind ik.

Dorinde De Tempe

Leuk maar ook een beetje onoverzichtelijk

Groot aanbod

Betere informatie en betere zoekfunctie. Nu zorgt zoeken op bijvoorbeeld voer voor een te grote selectie.

Uiteindelijk is het goed gegaan, maar ik heb vorig jaar een bestelling gedaan voor 2 kalenders en een agenda. Ik kreeg toen geen korting als lid. Ik begreep daar niets van en degene die ik mailde...

Wie het is geweest vorig jaar weet ik niet, maar ze nam weinig moeite om het raadsel voor me op te lossen.

Het verschil duidelijker aangeven bij korting tussen lid en niet lid.