Levering

MWF van den Hoogen

Waardeloos! De bestelling komt maar niet binnen, elke keer excuses, maar ze moeten gewoon mijn bestelling leveren! Of anders mijn geld terug én de website aanpassen. Stelletje amateurs!

Je kan dingen bestellen die niet leverbaar zijn

Baetens Bruno

Top

Vriendelijk

Uw mail kwam bij mij in de reclame map terecht. Vandaar een aantal problemen.

T Geerdink

Shop met de meest uitgebreide keuze

Per telefoon een aangename rust en tijd voor toelichting

Telefonisch tot 17.00 u is beperkt

Wijnand

Prima om vogelvoer en -huisjes etc te kopen maar het is beter om geen planten hier te bestellen. Ik kreeg zielige plantjes, met beestjes erin, de verpakking was dwars door de planten geniet en een... Prima om vogelvoer en -huisjes etc te kopen maar het is beter om geen planten hier te bestellen. Ik kreeg zielige plantjes, met beestjes erin, de verpakking was dwars door de planten geniet en een deel werd zonder bericht niet geleverd. Klantenservice heeft niets met de feedback gedaan, dus ze nemen het blijkbaar ook niet serieus.

Vogelartikelen prima

Planten beter niet online bestellen, waren zielig, beschadigd en hadden ongedierte erin

Niek Muziek

Bijzonder slecht!

Ik heb twee keer telefonisch contact gehad met de webshop. De eerste keer om te vragen waar de door mij bestelde kijker (960 euro!) bleef en toen kreeg ik te horen: die zit nog in de testfase en is... Ik heb twee keer telefonisch contact gehad met de webshop. De eerste keer om te vragen waar de door mij bestelde kijker (960 euro!) bleef en toen kreeg ik te horen: die zit nog in de testfase en is voor onbepaalde tijd niet leverbaar. (wat bij navraag bij de leverancier absolute kletskoek bleek te zijn; de webshop had alleen geen bestellingen uitstaan bij de leverancier). Ik heb toen de bestelling geannuleerd en belde na vijf dagen nog eens om te vragen waar mijn terug te ontvangen betaling bleef; in dat gesprek werd ik buitengewoon onvriendelijk te woord gestaan, alsof ik een zeurkous was.

Niek Edeling

Dat hangt blijkbaar sterk af van de medewerker, maar ik heb pech gehad en werd absoluut slecht en foutief geïnformeerd!

Levertijden van verrekijkers die bij navraag nog (!) niet leverbaar zijn NIET aankondigen met : "levering binnen 2 à 3 werkdagen.

Marijke van de Wetering

Heel veel fijne producten te koop .

Prima uitleg over een product.

Hellings

Duidelijke shop

Goede afbeeldingen

Geen tips

Adrien Willems

Heel duidelijke info

Heel vlotte en correcte service

Chris van der Heijden

Leuke artikelen voor de vogels in de tuin.