Vogelbescherming Webshop

Vogelbescherming Webshop Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vogelbescherming Webshop? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1040
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vogelbescherming Webshop met 8.7/10. Gebaseerd op 1040 ervaringen.
Levering

Goed (8/10)

aanbod

zie opmerking over zoekfunctie

Beste klant,

Ik weet niet precies waar het mis is gegaan, maar als je zoekt op "nestkast huismus" worden onze twee nestkasten voor huismussen als zoekresultaat getoond. De enige reden die ik kan bedenken is dat beide kasten tegelijk tijdelijk niet op voorraad waren en niet online stonden, maar die kans is eerlijk gezegd relatief klein.

Hoe dan ook: fijn dat u uiteindelijk toch het juiste product heeft weten te vinden.

Score voor Vogelbescherming Webshop:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aanbod prima, opzoeken van een product werkt niet optimaal naar mijn mening, zoek ik met "nestkas huismus" dan krijg ik bijv. 0 producten, uiteindelijk wel gevonden natuurlijk.

Voldoende (6/10)

goede beschrijving producten

aangeven hoe lang de levertijd is

Beste klant,

Begrijpelijk dat u wilt weten wanneer uw bestelling geleverd wordt. Helaas kunnen we de levertijd vooraf niet met 100% zekerheid zeggen. Uiteraard leveren we zo snel mogelijk, doorgaans binnen 3 werkdagen. Als gevolg van voorraadproblemen of de bezorging kan dit helaas soms iets langer duren. We houden u daarvan na bestelling zo goed mogelijk op de hoogte.

Score voor Vogelbescherming Webshop:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Trage levering, geen vermelding hiervan.

M de Haan
Prima (7/10)
M de Haan

Veel informatie over producten.

Aangeven wanneer het product verwacht kan worden; ik heb meegemaakt dat de levertijd niet snel is en daardoor is het wel fijn om te weten wanneer je het product krijgt.

Beste mevrouw De Haan

Ik begrijp uw opmerking goed, het is wel zo fijn als u weet wanneer uw bestelling geleverd wordt. We kunnen levertijden vooraf helaas niet 100% garanderen. We doen ons best zo snel mogelijk te leveren, meestal binnen 3 werkdagen. Helaas kan de tijd soms afwijken, bijvoorbeeld vanwege voorraadproblemen of de bezorging, We houden u daarvan na bestelling zo goed mogelijk op de hoogte.

met vriendelijke groet

Score voor Vogelbescherming Webshop:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede, lichte site. vriendelijk, maar niet heel modern.

Willy Blokzijl
Willy Blokzijl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, heel overzichtelijk. leuke producten.

AK
Voldoende (6/10)
AK

Mogelijk maken betalen per PayPal
Sneller leveren.

Beste klant,

Allereerst hartelijk dan voor uw feedback. Uw suggesties zijn meer dan welkom. Momenteel zijn we zeker bezig met het onderzoeken van een uitgebreidere filterfunctie voor alle producten, bijv. op geschiktheid voor vogelsoorten. Op termijn ligt het in de lijn der verwachting dat de filterfunctie uitgebreid wordt.

Wat betreft betalen per Paypal. Helaas hebben we die mogelijkheid nog niet in de webshop. We zullen inventariseren of hier breed vraag naar is onder klanten.

Tot slot de levertijd: we doen ons best zo snel mogelijk te leveren, meestal binnen 3 werkdagen. Helaas kan de tijd soms afwijken, bijvoorbeeld vanwege voorraadproblemen, We houden u daarvan na bestelling zo goed mogelijk op de hoogte.

Score voor Vogelbescherming Webshop:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vergelijken met vivara.nl wat minder overizchtelijk..
tip: mogelijkheid voer zoeken/filteren per vogelsoort/groep en seizoen bijv, +erfvogels + zomer (voer voor erfvogels in de zomer). eim voor vogehuisjes: zoeken mogelijk maken per vogelssoort.

indeling overzichtelijk

Score voor Vogelbescherming Webshop:3.5/5

Prima.

Florian
Florian

Heldere foto's, duidelijke indelingen, duidelijke teksten, heel toegankelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is een hele mooie shop die prima is onderverdeeld en prima spullen verkoopt.

Kranenburg
Kranenburg

neen

neen

Zeer goed.

Hannie Korthof
Goed (8/10)
Hannie Korthof

nee, dat niet, geen opvallende sterke punten. Gewoon overzichtelijk.

Ik had niet meteen door dat de kordon voor leden alleen voor bepaalde producten geldt. Kan er dus misschien iets duidelijker bij wanneer er wel/geen korting is voor leden.

Score voor Vogelbescherming Webshop:4/5

Prima overzichtelijke website.

Bedrijfsinformatie

Vogels brengen leven en kleur in onze natuur. Of u ze nu dichtbij huis bewondert of in uitgestrekte natuurgebieden, vogels zijn van onschatbare waarde. In de webshop van Vogelbescherming vindt u alles voor en over vogels. Zodat u nog meer van ze kan genieten. En bovendien: met elke aankoop steunt u het werk van Vogelbescherming Nederland. Samen met u beschermen we zo kwetsbare vogels in binnen- en buitenland.
Adres
Overloonseweg 11c