Levering
8.5/10

Van den beld

Mooie en duidelijke shop heldere informatie

Vertrouwd adres

Prima rangschikking van producten in categorieƫn.

Toen ik mijn lidnummer invulde moest ik opeens meer betalen! Door de korting kwam ik onder de 25 euro waarop er verzendkosten werden berekend. Door iets kleins extra te bestellen was ik uiteindelijk goedkoper uit! Dat zou niet moeten kunnen vind ik.

Dorinde De Tempe

Leuk maar ook een beetje onoverzichtelijk

Groot aanbod

Betere informatie en betere zoekfunctie. Nu zorgt zoeken op bijvoorbeeld voer voor een te grote selectie.

Uiteindelijk is het goed gegaan, maar ik heb vorig jaar een bestelling gedaan voor 2 kalenders en een agenda. Ik kreeg toen geen korting als lid. Ik begreep daar niets van en degene die ik mailde...

Wie het is geweest vorig jaar weet ik niet, maar ze nam weinig moeite om het raadsel voor me op te lossen.

Het verschil duidelijker aangeven bij korting tussen lid en niet lid.

G.Kempers

Een fijne winkel!!
Overzichtelijk, goede producten en informatie hierover,prijs/ kwaliteit verhouding ook goed.

Goede producten en informatie over de producten.

De vogelzaad producten voor in de tuin mogen wat mij betreft in wat grotere hoeveelheden verkocht worden b.v. In zakken van 3 of 5 kilo. Dan ben je vaak voordelige uit en kunt er wat langer mee vooruit.

jaap fokker

Leuke online shop.
Zet vooral in een apart blok alle vogelvoedings middelen overzichtelijker bij elkaar.
het is soms zoeken en bladeren terwijl , als je weet wat je zoekt, dit allemaal...

Neen , kompleet verhaal

maak heldere blokken met onderdelen bij elkaar

Marita Flikkema

overzichtelijk

geen verbeterpunten

George Hallensleben

Prima winkel

Snelle levering, vriendelijke, beleefde afhandeling

Graag, als een product op een bepaald moment niet voorradig is, dat gelijk aan de klant laten weten, plus een datum waarop het wel weer in voorraad is

grote keus vogelvoer

nee, was tevreden