Levering
8.5/10
8.5/10

Kim Kingsbury

Goede webshop, overzichtelijk. Fijn dat er nu ook grotere maten worden aangegeven om te bestellen. Onder pinda's bv. staan nu ook de 4 en 12 liter

Ik vind het een prettige website, goede afhandeling en informatie over bestelling en bestelstatus.

Mag voor mij nog wel iets sneller verzonden worden.

Marry Berends

...

De silopaal past niet bij de voedercontainer Salzburg. Bij de Insbruck staat dat wel vermeld.

Henk Nieman

Dat is goed werkbaar

N.vtt

O

N.vv.t

Duidelijke site met ruime keuze

de producten zitten erg goed ingepakt als ze verzonden worden

nee, ga zo door

Leuke producten en tevens een bijdrage aan het goede doel

prijsaanbieding
kleine dingetjes gratis
zoals stickers van vogels

ga zo verder

Uitgebreid en voor elk wat wils. grote variatie aan voedersystemen en voederprodukten. ook voor cadeautjes kan je wat vinden.

Snelle levering en schappelijke prijzen.

De producten komen van Vivara. Deze verzenden het in heel grote dozen met heel veel vulling voor een klein aantal producten. Dit kan volgens mij een stuk minder.

Smink

Duidelijk

Service is goed.

Meer aanbod interactie voor kinderen spelletjes, in de leeftijd boven bouw 8/12 jaar

Hans Buijze

Prima shop.

Hele snelle levering.

Ik meen me te herinneren dat de betaling niet lukte. Vervolgens ga je terug naar de winkel bestel je opnieuw en ontdek je bij het afrekenen alles er dubbel op staat......

Anne

Geweldige shop, ook voor cadeaus

Duidelijke informatie, wat er staat is wat je krijgt

onder het menu 'cadeaus' staat niets van vogelvoer of vogelhuisjes, alleen maar gebruiksartikelen voor mensen met volgelplaatsjes of in de vorm van een vogel. Ik geef vaak met succes bijv. een pindakaashuisje met inhoud cadeau, zet die er ook tussen!