Levering

J.v.Dommelen

Geweldige service

Dankjewel voor de geweldige service op de garantie van onze verrekijker.

M.J.J. Noteborn-Frins

HEEL GOED

Ik krijg mijn bestelling heel snel en alles naar wens

Harm Mensink

Ondermaats, we hebben een fors aantal vogelkastjes via de shop besteld echter deze vallen binnen een jaar spontaan uit elkaar. De vogelbescherming hierop aangesproken maar het werd afgedaan met... Ondermaats, we hebben een fors aantal vogelkastjes via de shop besteld echter deze vallen binnen een jaar spontaan uit elkaar. De vogelbescherming hierop aangesproken maar het werd afgedaan met ‘hout werkt nu eenmaal’. Slechte kwaliteit en service. We hadden juist bij Vb besteld om hen te steunen. Enorme teleurstelling

Betere kwaliteit product en service leveren

Willem van Loenen

Slordig met mijn bestelling

Grote sortering

Track en tracecode gebruiken

Bea

Super!

Quick delivery, nice sortiment, possibility to round up price to donate to vogelbescherming

Maybe little more sortiment would be nice

R.

Slechte service, late levering

Sneller leveren

Slagter

Sneller uitleveren. En beter klant informeren waar de bestelling blijft.

Van Tol

Waardeloos.

Gebruikers vriendelijker maken. Mijn lidnr. werd in eerste instantie niet geaccepteerd na veel proberen uiteindelijk gelukt.Toen het bestelde niet in de winkelwagen gekregen.
Dus kan ook geen...
Dus kan ook geen ster geven aan de levering maar dit moet toch.

H.A.Klein

Duidelijke informatie

Fam bergakker

Silobeschermer Adventurer zwart Artikel Nr.: 94604 voor de winter aangeschaft met bijbehorende metalen standard (3-delig).
Ondanks het uitproberen met verschillende zaden geen enkele vogel...
Ondanks het uitproberen met verschillende zaden geen enkele vogel gebruik zien maken van dit ontwerp. Blijkbaar klopt het ontwerp niet.
Aan de andere zijde een eenvoudig zaadhuisje, vinken, koolmeesjes etc in overvloed. Kortom, een behoorlijke uitgave geeft geen garanties

Te algemeen

Inzoomen op de foto’s realiseren.