Levering
8.5/10

Zeer matig

nee

veel te moeilijk zoeken en uiteindelijke levertijd via vivara duurt veel te lang. Dan kan ik veel beter rechtstreeks bestellen

Een leuke webshop

Voldoende informatie over te bestellen produkt

De webshop is niet up to date. Bij bestellen bleken een aantal producten niet op voorraad, dit was in de shop niet te zien.
Een kortingscode kon niet ingevoerd worden, daar was geen ruimte voor.

Makkelijk

De site heeft maanden aangegeven dat mijn lidmaatschap is verlopen, terwijl dit niet het geval is. Lijkt nu eindelijk te zijn opgelost.

C.w.p. van Van Leeuwen

De reactie op mijn vragen kwamen heel snel en accuraat. Jammer dat er artikelen op de website staan die een zeer lange levertijd hebben

Zeer goed contact.

Artikelen niet op de website zetten die niet leverbaar zijn of duidelijk aangeven

annie van eijs

ik kon snel vinden wat ik wilde.

N.van der Loop

Netjes, goed georganiseerd.

Duidelijk.

Ik vind het n duidelijke side. Zal blijven kijken of ik iets te verbeteren weet.

Cocky Rietman

Prima.

Ja, alle producten zijn goed. De kijkers en vogelvoerhouders zijn bovendien mooi vormgegeven.

Er wordt soms wat laat gereageerd en bezorgd, van andere webshops ben ik een snellere reactie en bezorging gewend. Maar goed, voor het eindresultaat maakt dat in feite niets uit.

In principe prettig. Maar toch niet helemaal handig om het gewenste te vinden. Eigenlijk een groot aanbod van veel vrijwel dezelfde producten (zoals overal elders ook). In ons geval ging het om zo...

sympathiek

verdere systematisering van het aanbod

Handig.

Snelle behandeling van de bestelling.

Geen.

Leuk!

Helder, duidelijk en doelgericht!

Helaas niet, misschien moet ik nog een keer iets bestellen om daar achter te komen.