Johannes De Blaauw

Prima donna

Iman

Zoals altijd . Goed en snelle verzending.

Dat je kan zien of er nog voorraad is!

A.M. Oomen

Ruime keus op de website

Snelle levering en keurig verpakt

Irsjaad Sloot

De zending kwam te laat en dit was vooral vervelend omdat ik met enige vorm van spoed voer voor mijn vogel nodig had. Uiteindelijk moest ik alsnog de deur uit om voer te halen wat over het algemeen... De zending kwam te laat en dit was vooral vervelend omdat ik met enige vorm van spoed voer voor mijn vogel nodig had. Uiteindelijk moest ik alsnog de deur uit om voer te halen wat over het algemeen niet de bedoeling was bij een online bestelling.

De prijs was van het product was iets lager dan dierenwinkels in de buurt. Door de late levering heeft het bij mij echter het resultaat gehad dat ik onder aan de streep meer kwijt was in totaal.

Zoals mensen primaire en secundaire levensbehoeften hebben, hebben dieren dit ook. Zorg ervoor dat zaken als voeding ten alle tijden de hoogste prioriteit hebben. Voor een speeltje zou ik het niet zo erg vinden als deze later kwam.

Uitstekend

Goede service

Bij de kokos inlegnesten bijzetten welke nestjes ze het beste in kunnen. Had de middelmaat genomen maar voor gesloten nestkastjes is dat net te groot

Ben van der Graaf

Ik bestel 3 artikelen krijg in drie keer geleverd. Nu weet ik waarom de transportkosten bijdrage zo hoog is. Ik ga op zoek naar een andere leverancier.

J>G> van der Graaf

Veel

G. Dijkstra

Wij zijn erg tevreden over Uw bedrijf. Verzending van de produkten is ook goed.

Thamara

Snel geleverd, goed verpakt en dat voor een mooie nette prijs.

Snel geleverd, goed verpakt en dat voor een mooie nette prijs.

Site is overzichtelijk en prima te doorlopen