Mirsad Svraka

Very good!

Goede en vlotte service, en keurig geleverd

duidelijke website

Lucien Dahmani

Top. Duidelijk en snel.

Duidelijke taal.

Extra producten zou top zijn.

S.kalksma

Goed , maar het product wat ik heb gekregen is veranderd van structuur en in deze samenstelling laten mijn vogels het staan.
Zonde van mijn geld.

Snelle service.

Kijk eerst of het product wel volstaat voor de verkoop.

Divera

Ik had vogelzaad besteld,en dat is goed aangekomen.

Magic Star

Geweldige service!

Ze denken mee. Ik had wildzang zaad besteld waarvan duidelijk stond aangegeven dat deze niet op voorraad was. Toch kwam er een dag later al een zakje voer zodat ik niet zonder kwam zitten. Ik vond dit ongelofelijk attent.

ga vooral zo door :)

Vero Netten

Goed bedrijf snelle en nette levering

Goede uitleg over het product

frits van der schaaf

Geen problemen

snelle levering

nee

Snelle service

We zitten dichtbij, dus snelle persoonlijke hulp

Tip: zoeken op ras

Jongen

Bedrijf komt afspraken niet na, voor 15 uur besteld de volgende dag in huis. Toen ik vervolgens via een mail hierop reageerde omdat ik dringend op het dierengeneesmiddel zat te wachten, kreeg ik...

zie bij ervaring met dit bedrijf. Eigenaren moeten een cursus communicatie gaan volgen want klantvriendelijkheid en begrip voor klanten ontbreekt.

Reactie Vogelartikelenwebshop.nl:

Geachte Mevr. Jongen,

Zoals ik u al meerdere keren heb geprobeerd uit te leggen ga ik het nu wederom doen.

U heeft bij ons de bestelling geplaatst op 9 maart om 11.32 uur. Wij hebben de order verstuurd 9 maart om 11.46 uur met PostNL vanwege het feit dat u heeft aangegeven het pakket bij Primera te willen afhalen. Echter PostNL heeft verzaakt om het pakket de volgende dag af te leveren waarna u ons verwijt dat wij onze afspraken niet nakomen. Helaas hebben wij geen invloed op de verzender, neemt niet weg dat het uiteraard heel vervelend is. Ik heb u ook gemeld dat wij een klacht hierover zouden indienen en kregen daarop onderstaande antwoord van PostNL:

Klacht en antwoord:

Beste,

Kreeg onderstaande klacht en terecht! Waarom is deze niet afgeleverd bij Primera en hoe gaan we dit oplossen?

Beste
Ik heb vrijdagmorgen dierengeneesmiddel bij u besteld. Aangegeven werd dat ik de bestelling de dag erna na 15 uur kon ophalen bij Primera in Gulpen.vanmiddag daar aangekomen bleek er geen pakket te zijn en er zou ook vandaag geen pakket meer komen. Thuis aangekomen bleek ik inmiddels een mail te hebben van postnl dat de verzending was vertraagd. Probleem nu dat ik het middel dringend nodig heb en waarschijnlijk pas op zijn vroegst maandag krijg. Ik heb ook nog 5,50 aan verzendkosten betaald terwijl u de leveringsafspraak niet na komt. Ik heb inmiddels bij de dierenarts een middel moeten halen. Het pakket ga ik derhalve niet meer ophalen en verzoek u om mij per ommegaande het totaalbedrag, dus incl de betaalde verzendkosten terug te storten.

Met groet
Judith jongen

Antwoord:

Beste Bettina,

Bedankt voor jouw bericht. Vervelende situatie zo. Een zending kan altijd vertraagd raken, maar ik ben niet van mening dat jij de leveringsafspraak niet nakomt. Je hebt de zending namelijk direct dezelfde dag op het goede moment ingeleverd.

Het is in dit geval PostNL die de leverafspraak niet nakomt. Echter is dit altijd een streven en geen garantie. Meer kan ik helaas niet doen.