J.VAN DER STELT

Alles wat gebeurt gaat in goed overleg. Klachten m.b.t. mijn voeten/nagels worden altijd serieus genomen. Mijn ingroeiende grote teennagels geven veel problemen , zonder goed geplaatste beugels kan... Alles wat gebeurt gaat in goed overleg. Klachten m.b.t. mijn voeten/nagels worden altijd serieus genomen. Mijn ingroeiende grote teennagels geven veel problemen , zonder goed geplaatste beugels kan ik zelf niet veel activiteiten ontplooien. Ik vind het een prima prestatie dat de beugels 12/13 weken blijven zitten. Tussen de periode van 12/13 weken (6e week) verzorgd de pedicure mijn voeten.
Ik zou niet weten wat ik zonder Podotherapeut en Pedicure aan zou moeten.Sinds dat ik bij jullie in behandeling ben zijn mijn klachten grotendeels verdwenen.

Gastvrije praktijk en vriendelijke mensen. Goede kennis van zaken.

Dat ze goed luistert en de best doet om het probleem op te lossen

Geerd Frikken

Omdat de pijn door de behandeling veel was verminderd

Zeer deskundig, goede uitleg, heelvriendelijk en meedenkend

Ik ben geholpen zoals ik geholpen had willen worden.

Koos Jansen

Vriendelijk, ter zake zeer deskundig, uitstekende adviezen voor mijn een TOPPER te uitroepteken

Ze heeft me doorgestuurd naar de fysiotherapeut om samen met haar naar de problematiek te kijken. Ze heeft naar de stand van mijn voeten gekeken, maar niet onder mijn voeten. Weet nu nog niet of... Ze heeft me doorgestuurd naar de fysiotherapeut om samen met haar naar de problematiek te kijken. Ze heeft naar de stand van mijn voeten gekeken, maar niet onder mijn voeten. Weet nu nog niet of steunzool boosdoener is of dat er een pedicure aan te pas moet komen.