Boekingsprocedure

Dortmund - Bayer leverkussen dd. 14-09 -2019

Goede communicatie .

Alles goed geregeld.
Hotel dicht bij stadion , zoals besproken.

Barcelona - Valencia (14 september)

Sterke punten van dit bedrijf.

Gemakkelijk zelf te regelen via gebruiksvriendelijke website

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hebben een heel mooi en waardevol weekend gehad.
Toevallig mooi weer getroffen en een prachtige wedstrijd gezien.

Reijnen

Spurs - crystal palace 14-9-2019

Alles in 1 pakket. Hotel, voetbal tickets

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was erg leuk. Alle info op tijd gekregen. Nadeel was vliegen met Ryan air. Liever met n andere maatschappij omdat je met hun geen contact op kunt nemen (of lastig in ieder geval) als je... Het was erg leuk. Alle info op tijd gekregen. Nadeel was vliegen met Ryan air. Liever met n andere maatschappij omdat je met hun geen contact op kunt nemen (of lastig in ieder geval) als je boekingsproblemen hebt.
Daarnaast ook liever nog een gunstig metro pas in het pakket gehad incl. vervoer van de luchthaven naar het hotel. Heb nu het gevoel dat ik daar meer geld aan kwijt ben geweest dan nodig was.

Remco Roijakkers

Liverpool - Newcastle. 14-09-2019.

Sterke punten van dit bedrijf.

Het bedrijf is goed in het ontzorgen van de klant. Als je eenmaal een reis/wedstrijd hebt geboekt dan hoef je je nergens meer zorgen over te maken en kun je alleen nog maar genieten.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Alles was top geregeld, zowel de vlucht, het verblijf als de wedstrijd. We hebben een super leuk weekend gehad en het was ook een erg leuke wedstrijd.

Liverpool - newcastle
14 september

Duidelijke en fijne reizen

Alleen maar top ervaringen

Liverpool-newcastle

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede communicatie en snelle reactie via whatsapp. Willen graag helpen en staan open voor vragen.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Goed geregeld en leuke stad.

Bjarne v.

Liverpool - new castle (14 oktober)

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles is perfect geregeld, kaarten lagen op tijd klaar. Goed uitzicht pochet veld , en zeker een hele goeie sfeer! Leuk centrum met veel winkels, om van alles te doen. Ik was met een groep vrienden... Alles is perfect geregeld, kaarten lagen op tijd klaar. Goed uitzicht pochet veld , en zeker een hele goeie sfeer! Leuk centrum met veel winkels, om van alles te doen. Ik was met een groep vrienden geweest en als je van uitgaan houdt is Liverpool ook zeker een aanrader om bet uitgaanscentrum mee te pikken!

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Al vaker geweest met dit bedrijf en altijd een top service!

Liverpool - Newcastle United 14- september 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Goed verzorgde reis met een mooi appartement en geweldige plekken in het stadion.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

De reis was erg goed geregeld, we werden vanaf het airport in Manchester met de taxi gebracht naar ons appartement. Waar we de eerste dag de stad hebben verkend volgde om 12.30 de wedstrijd al. Na... De reis was erg goed geregeld, we werden vanaf het airport in Manchester met de taxi gebracht naar ons appartement. Waar we de eerste dag de stad hebben verkend volgde om 12.30 de wedstrijd al. Na een slordig begin van Liverpool kwamen ze 0-1 achter door een schitterend doelpunt van Jetro Willems, wij waren gepositioneerd naast het uitvak dus daar gingen de fans van Newcastle helemaal los. Maar uiteindelijk won Liverpool de wedstrijd met 3-1 door hele mooie hoogstandjes van Roberto Firmino.

Jacobse en Van esch

Manchester united - leicester city
14-09-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Vaker geboekt via voetbalontour het fijne is dat er altijd snel gereageerd word op vragen ook zijn er altijd scherpe prijsopgaven en loopt de service altijd super

MANCHESTER UNITED
Blijft elke keer toch weer geweldig om de sfeer te proeven bij old Trafford dus zullen we zeker terugkomen dit seizoen WE ARE MAN UNITED

Laurens Boerekamp

Liverpool Newcastle 13-09-2019

Persoonlijkheid. Bereikbaarheid en betrokkenheid

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Super reis gehad met mijn zoon en vader.
Leuke ervaring