Boekingsprocedure

Ben Tomas

Leaque Cup/Liverpool FC - Arsenal - FC Woensdag 30-10-2019

Zeer duidelijk allemaal

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hebben een zeldzame wedstrijd gezien uitslag 5-5 plus strafschoppen uiteindelijk als winnaar Liverpool FC

Hoek

Liverpool-Newcastle United d.d. 14-9-2019

aanbod is divers

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

begon heel slecht doordat 1 kamer beschikbaar was en ook doorgegeven ipv de twee kamers die we besteld hadden.
Daarna genoten van de wedstrijd.

Tottenham - Watford 18 okt

Sterke punten van dit bedrijf.

goede combi van hotel + tickets. Overzichtelijke site en goede keuze uit hotels

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Goed hotel (uit de lijst, obv eigen keuze en niet obv aanbeveling). Ticketing prima geregeld; via mail de tickets voorafgaand aan de trip naar londen reeds ontvangen. Wat wel beter kan is de... Goed hotel (uit de lijst, obv eigen keuze en niet obv aanbeveling). Ticketing prima geregeld; via mail de tickets voorafgaand aan de trip naar londen reeds ontvangen. Wat wel beter kan is de bevestiging van de reis - ik had graag gezien dat ze expliciet de het hotel van keuze zouden bevestigen EN het type kamer. Nu moest ik daarvoor zelf contact leggen met het hotel.

R.M.J. Bremer

Wij hebben op 20 oktober 2019 de wedstrijd Manchester United - Liverpool bezocht.

Sterke punten van dit bedrijf.

Supersnelle reacties op ieder moment van de dag. Waanzinnig nauwkeurig samengestelde package-deal, waarbij werkelijk
elk detail was meegenomen om onze 3 dagen tot topdagen te maken.
...
elk detail was meegenomen om onze 3 dagen tot topdagen te maken.
Nog nooit heb ik met zo'n goede reisorganisatie te maken gehad.
Zeer scherpe prijzen, dus m.a.w. de prijs/kwaliteit verhouding is top. Fly.be is een fantastische vliegmaatschappij gebleken die
voor heel weinig geld een meer dan prima service geeft.
Datzelfde geldt voor het meer dan klantvriendelijke hotel en zijn personeel, die voor werkelijk alles klaar stonden. Tips voor pubs, restaurants, bezienswaardigheden etc.
Met een heerlijke vleug Engelse humor die alle inwoners van Manchester zo eigen is. Supervriendelijke taxi-chauffeurs, bediendes met tattoos en piercing die er allemaal op uit waren je een fantastisch voetbalweekend te bezorgen.
Onze speciale dank gaat uit naar Patrick van Ulzen van VoetbalOnTour.nl
Zijn communicatie is perfect geweest en de door hem voorgestelde "gratis update" was zeer de moeite waard. Zowel voor mij zijn als mijn zoon leverde ons dat een voordeel op van 2x € 29,00 op. Dat bestond uit een gratis rondleiding door het stadion, een bezoek aan het Manchester United Museum en een kortingsvoucher van 10% op alle Manchester United outfits in hun
Man United Store in het stadion.
Bovendien bleek VoetbalOnTour aanmerkelijk goedkoper (€ 1.500,00) te zijn dan andere reisorganisaties.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Eigenlijk staat alles hierboven reeds beschreven.

fam Doorn

Borussia Dortmund - Borussia M’Gladbach 19 oktober 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Snel antwoord op vragen via de mail en kaartjes lagen keurig klaar in het hotel.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hebben een geweldige wedstrijd gezien. Super omdat ik een keer mee te maken, wat een sfeer. En gewonnen van de nummer 1! Wat ons tegenviel in het stadion is dat er enorm gerookt werd. We hebben... We hebben een geweldige wedstrijd gezien. Super omdat ik een keer mee te maken, wat een sfeer. En gewonnen van de nummer 1! Wat ons tegenviel in het stadion is dat er enorm gerookt werd. We hebben ruim 2 uur continu in verschrikkelijke rooklucht gezeten. Heel vervelend, vooral met kinderen erbij maar kennelijk is dat nog normaal in Duitsland.
Verder was alles was prima geregeld. De kamers waren wat aan de kleine kant maar verder goed. Hotel lag wel een stuk van het stadion maar je kan gratis met het openbaar vervoer naar op zo’n avond dus dat was geen probleem. Je krijgt uitgebreide informatie bij je boekingsvoucher over de stad en het vervoer etc. Erg handig. Wij moesten achteraf nog 21 euro toeristenbelasting betalen in het hotel (klein tegenvallertje)maar krijgen dat netjes terug betaald door voetbalontour.
Het was een mooie ervaring met de jongens maar wij vinden het al met al wel erg prijzig, 1300 euro voor 1 nachtje in een hotel en 4 voetbalkaartjes.

Michael Leuven

Everton - Manchester City 28/09/2019
Manchester United - Arsenal 30/09/2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Scherpe prijs voor de pakketten en je krijgt(over het algemeen) waar je voor betaald. Neem je de upgraded plaatsen dan krijg je die ook daadwerkelijk.

Communicatie vanuit het...

Communicatie vanuit het VoetbalOnTour kan beter, je moet vaak achter je vraag/email aanzitten om een reactie te krijgen.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Oorspronkelijk zouden wij op Zondag (Everton - Manchester) en Maandag (Manchester United - Arsenal) als combireis bezoeken echter werd de wedstrijd van Everton naar de Zaterdag verplaatst vanwege de... Oorspronkelijk zouden wij op Zondag (Everton - Manchester) en Maandag (Manchester United - Arsenal) als combireis bezoeken echter werd de wedstrijd van Everton naar de Zaterdag verplaatst vanwege de CL verplichtingen. Na wat heen en weer mailen is dit goed opgelost door VoetbalOnTour, kosten van de gewijzigde vluchten werden door hun gedekt wij hoefden enkel de extra hotelovernachting te betalen.

Bij aankomst in Liverpool verbleven we de 1ste nacht in een Appartement, waar wij bij aankomst hoorde dat wij een GBP 250 deposit diende te betalen, niet ideaal dus. De kaarten van de Everton wedstrijd waren in een Familievak, waar je enkel een frisdrankje kon krijgen, ook niet ideaal en niet welke wij geboekt hadden. Korte zijde was geboekt (om tussen de fanatieke supporters te zitten) en het Familievak was lange zijde. Uiteindelijk daar ter plaatse met de hoofdsteward geregeld (na bijbetaling) dat we naar de korte zijde konden.

2e Hotel in Liverpool en 3e nacht in Manchester waren prima en naar verwachting. Kaarten voor Manchester lagen keurig op ons te wachten bij aankomst in het hotel, en waren zoals besteld achter de goal en volledig naar tervredenheid!

Voor het algemeen was het wederom een geslaagde reis!

fam. Griek

Liverpool- leichester city 5 oktober 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles was goed geregeld, snelle communicatie via de @

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Geweldig, wat hebben we genoten en het was super spannend in de laatste minuut nog 2-1.
De sfeer buiten het station voor de wedstrijd is echt geweldig wat een belevenis.

Tennisopleiding Erik Zorn

Zaterdag 28 september, Borussia Dortmund tegen Werder Bremen

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Wedstrijd was leuk. Voor de rest waardeloos. Hotel veel te ver van het stadion (1 uur met OV) en de prijs 195 euro veel te veel geld. Ook de zitplaatsen (zijn lager gaan zitten) waren veel te hoog.

Reactie VoetbalOnTour:

Heel jammer dat klant zo reageert. Klant heeft zelf z'n eigen hotel uitgekozen ( hij had de optie uit verschillende centrale hotels ) en heeft dus gekozen voor het standaard hotel. Ook heeft klant... Heel jammer dat klant zo reageert. Klant heeft zelf z'n eigen hotel uitgekozen ( hij had de optie uit verschillende centrale hotels ) en heeft dus gekozen voor het standaard hotel. Ook heeft klant gekozen voor de standaard wedstrijdkaarten, deze zijn voor de korte zijde / 2e ring. Klant heeft in het boekingsproces de mogelijkheid gehad om deze te upgraden naar betere plekken, daar heeft hij dus niet voor gekozen !!!

Tom Hoogeboom

Chelsea FC - Brighton Hove Albion, 28/09/2019 - 15:00uur

Sterke punten van dit bedrijf.

Duidelijke website, offerte aanvraag wordt snel op gereageerd. Groot aanbod met zeer concurrerende prijzen.
Sterke en zeer overzichtelijke inlog voor je persoonlijke website, info over...
Sterke en zeer overzichtelijke inlog voor je persoonlijke website, info over vlucht, hotel, locatie (kaart van de omgeving enz.) en reisinformatie.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Vroege vlucht naar Londen met Easyjet, bus-trein naar de stad is makkelijk te doen. Erg goed Hotel (Holiday Inn Londen Stanford).
Tickets waren nog niet in hotel, maar na belletje kon deze...
Tickets waren nog niet in hotel, maar na belletje kon deze worden opgehaald op de weg naar het Stadion waar een "mannetje" klaarstond. Wedstrijd was super, mooi compact stadion en een leuke wedstrijd gezien. De zondag door Londen gefietst (aanrader voor 2 euro 24 uur fietsen). Top weekend gehad met mijn zoon!

Mark Tak

Barcelona - Sevilla op 6 oktober 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles was prima geregeld en de verwachtingen werden waar gemaakt.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Mooi weekend Barcelona, veel bezocht en gezien, prima hotel en hoogtepunt was de wedstrijd.