Boekingsprocedure

Rob

Everton-Arsenal 21-12-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Hotel en afhandeling was overzichtelijk

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Helaas weinig van de sfeer in het stadion mee gekregen. Vanuit onze stoel moesten we bukken om aan de overkant de zijlijn te kunnen zien. Hierdoor niets van de stadionsfeer mee gekregen. Dus we... Helaas weinig van de sfeer in het stadion mee gekregen. Vanuit onze stoel moesten we bukken om aan de overkant de zijlijn te kunnen zien. Hierdoor niets van de stadionsfeer mee gekregen. Dus we vonden dat de prijs/kwaliteit niet goed was. Als we dit hadden geweten hadden we wat meer betaald voor goede plekken.

Yves Smeets

Manchester City vs Leicester 21/12/2019

Snelle en correcte informatie

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Heel leuke en mooie ervaring

Marcel de Keijser

15-12-2019 Juventus- Udinese

Sterke punten van dit bedrijf.

De stadion/museumtour was vergeten, na dit gezien te hebben gelijk gebeld. Een uur later was alles geregeld. Dus een snelle en goede service

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Zaterdagmorgen gevlogen naar Turijn. Eerst het hotel opgezocht, s'middags het stadion bezocht voor de stadion- + museumtour. Zondag al op tijd richting stadion voor de sfeer. Om 15.00 de match, met... Zaterdagmorgen gevlogen naar Turijn. Eerst het hotel opgezocht, s'middags het stadion bezocht voor de stadion- + museumtour. Zondag al op tijd richting stadion voor de sfeer. Om 15.00 de match, met een hoofdrol voor het idool van mijn zoon, Christiano Ronaldo. S'avonds de mooi verlichte stad nog in geweest. Op maandag teruggevlogen.

Alfred Mulder

14 -12-2019 Liverpool - Watford

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles tot in de puntjes professioneel geregeld

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Van te voren heel goed op de hoogte gehouden , tussentijds directe beantwoording op de door mij in een e-mail gestelde vragen en op locatie Liverpool heel goed geadviseerd om een “ probleempje” op... Van te voren heel goed op de hoogte gehouden , tussentijds directe beantwoording op de door mij in een e-mail gestelde vragen en op locatie Liverpool heel goed geadviseerd om een “ probleempje” op te lossen

Nvt

Liverpool-watford 14-12-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Organisatie en punktualitet en correctheid en persoonlijk kontakt

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Aankomst manchester opgevangen door agent ,daarna goede taxi reis naar liverpool, eerste klas hotel Richmond 3 min van centrum volgende dag correct tickets goede plaats top arrangement amazing!!!... Aankomst manchester opgevangen door agent ,daarna goede taxi reis naar liverpool, eerste klas hotel Richmond 3 min van centrum volgende dag correct tickets goede plaats top arrangement amazing!!! Dank Patrick echt genoten!!!

Paul Groenestein

Liverpool-everton dd 4-12-2019

Goed georganiseerd en flexibel

Indrukwekkend

Jeffrey Pols

4-12-2019 liverpool- everton

Goed en duidelijk geregeld

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Top dagen in liverpool centrum gehad en op de wedstrijd dag ook goede dag en avond met wereld wedstrijd gehad.

Tom Hoogeboom

Atletico Madrid - Barcelona 1-12-2019

Alles wederom perfect geregeld

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Wederom een top weekend in een goed hotel in een mooie stad!

Patrick Booijink

Liverpool-Brighton op 30-11 en Manchester United - aston villa op 1-12.

Sterke punten van dit bedrijf.

Makkelijk communicerend via telefoon en mail. Verstrekt veel nuttige informatie. Komen afspraken na.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het is prijzig, kwestie vraag en aanbod, maar het is het waard. Was samen met mijn broer een mooie beleving, mede door informatie vanuit organisatie verliep alles op rolletjes.
Het is prijzig, kwestie vraag en aanbod, maar het is het waard.
Minpuntjes:
Had een betere plek op tribune liverpool verwacht. Had van tevoren hier wellicht wat meer informatie over willen krijgen.
Ontbijt bij hotel in Manchester stelde niet veel voor.

Overall was het een mooie voetbalreis, zeker met dank aan Voetbalontour!

Liverpool. Brighton 30 november 2019

Bereikbaarheid

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Leuke trip! Wel jammer dat taxi op terugweg een uur(!)te laat was en we daardoor maar net het vliegtuig hebben gehaald. Vooraan toch maar Uber...