Boekingsprocedure

Liverpool man united, 19 januari

Sterke punten van dit bedrijf.

Stiptheid, vriendelijkheid, snelheid van handelen

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Superbeleving. Goed geregeld. Vluchten en hotel prima.
Plaatsen hadden beter gekund omdat we een gedeelte van de grote sfeertribune niet konden zien.

Jan van Gaal

17-1-2020 Sporting Lissabon-Benfica

Sterke punten van dit bedrijf.

Je krijgt snel na je aanvraag al een reactie. Patrick stuurde diverse opties. Na telefonisch contact heeft hij de definitieve aanbieding nog een keer aangepast. Het bedrijf is goed bereikbaar en als... Je krijgt snel na je aanvraag al een reactie. Patrick stuurde diverse opties. Na telefonisch contact heeft hij de definitieve aanbieding nog een keer aangepast. Het bedrijf is goed bereikbaar en als je een bericht inspreekt krijg je snel een reactie. Het aanbod aan wedstrijden is groot en de mogelijkheden omheen dag extra te boeken met een ander ticket was ook geen probleem

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We waren met een groep van 10 vrienden . We gaan ieder jaar op een stedentrip. Dit jaar wilde we ook een wedstrijd bezoeken en kwamen zo uit bij voetbalontour. De combinatie van een voetbalwedstrijd... We waren met een groep van 10 vrienden . We gaan ieder jaar op een stedentrip. Dit jaar wilde we ook een wedstrijd bezoeken en kwamen zo uit bij voetbalontour. De combinatie van een voetbalwedstrijd met een stad als Lissabon was perfect.

Edwin van den Aker

Ybe Vanderhoeft

Liverpool 2 januari 2020

Geweldige sfeer

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Mooiste moment van mijn leven

Ron Ruijgrok

2jan 2020 Liverpool-Sheffield

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles was tot in de puntjes verzorgd! Bij vragen heel snel antwoord en alles werd geregeld!

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was in 1 woord grandioos! De vlucht met stoelen met beenruimte, het hotel en zijn locatie, de taxiservice met Mike en natuurlijk de wedstrijd met fantastische stoelen! Alles was perfect... Het was in 1 woord grandioos! De vlucht met stoelen met beenruimte, het hotel en zijn locatie, de taxiservice met Mike en natuurlijk de wedstrijd met fantastische stoelen! Alles was perfect geregeld. Kortom een hele dikke welgemeende 10!

Martijn van Doorn

Liverpool - Sheffield united 02-01-2020

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles goed geregeld, en alles netjes op tijd

Geweldig

Ronald Bouwman

Newcastle United - Everton op 28 december 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Een erg duidelijke communicatie en een perfect geregelde voetbalreis

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

De ervaring was super! Bijzonder goede plekken, alles was afgesproken zoals wij gereserveerd hadden. Al met al een top reis

Rob de Kroon

Liverpool - Wolves 29 december 2019

persoonlijk contact

Prima verzorgd

Jan Blankestijn

Liverpool-Wolves 29-12-2019

Plaatsen in het stadion

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Afspraken en tijdstippen nagekomen. Hotel van goede kwaliteit op een goed punt in de stad