Boekingsprocedure

Atletico Madrid - Liverpool 18/02/2020

Sterke punten van dit bedrijf.

Compleet verzorgt, snelle en goede informatievoorziening.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Fantastische trip met mijn zoon van 14. Vlucht, hotel en tickets keurig geregeld.

Barcelona vs Getafe 15 feb 2020

Sterke punten van dit bedrijf.

Ze komen de afspraken na en een duidelijke communicatie

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Via Voetbal on tour de wedstrijd Barcelona - Getafe geboekt. We verbleven in Hotel Senator Spa hotel op slechts 500 meter afstand van Camp Nou. In totaal 6 kaartjes besteld en zaten mooi bij elkaar... Via Voetbal on tour de wedstrijd Barcelona - Getafe geboekt. We verbleven in Hotel Senator Spa hotel op slechts 500 meter afstand van Camp Nou. In totaal 6 kaartjes besteld en zaten mooi bij elkaar achter de goal. Ook de reisbescheiden waren prima voor elkaar.

Patrick Vink

Liverpool tegen Southampton 1feb 2020

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles is geregeld en de communicatie is tot !

Helemaal top 👍🏻

Real Madrid - Athletico Madrid (1/2)

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede organisatie, heel duidelijk qua informatie, vlot geboekt

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

De reis was perfect, alles is prima verlopen: vliegreis ok, goed hotel en zeer goede plaatsen in het stadion.

Barcelona - Levante op 02-02-2020

Sterke punten van dit bedrijf.

De communicatie en duidelijke website

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Was een fantastisch weekend. Goed hotel op een prima locatie op loopafstand van het metrostation en Camp Nou

Rick zuijderwijk

Real Madrid- Atletico Madrid 1 februari 2020

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede metro kaart der bij,
Goede uitleg voor openbaar vervoer
Vlak bij stadion
Extra opties voor vluchtijden.
Goede plaatsen in het stadion
Mooi hotel

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Goede vluchtijden van te voren om naar madrid te gaan.
Daar eenmaal aan te komen en goed ingelezen te kunnen hebben met de dingen die we er konden doen en moesten doen bij aankomst.
Door...
Goede vluchtijden van te voren om naar madrid te gaan.
Door gelijk een goedkopen metro kaart gehaald te kunnen hebbem zijn we rustig naar ons hotel gegaan. Die erg netjes en mooi was en maar 10 min lopen van het stadion.
De plekken in het stadion waren ook goed en mooi overzicht.
Door de extra dag spelling hebben we nog van een extra dag van de spaanse zon en madrid kunnen genieten.
Zeker de moeite waard zo een reis en vooral als je eigen vliegtijden kan bepalen.

Stan van Asch en Sophia van Asch

Liverpool - Wolverhampton Wanderers

Sterke punten van dit bedrijf.

Persoonlijk is VoetbalOnTour voor ons HET bedrijf om jouw voetbaltrip te boeken. Wij boeken nu al een aantal jaar via deze organisatie en nooit hebben wij iets te klagen.

Wanneer je ook...

Wanneer je ook maar hulp nodig hebt, ze zullen altijd voor je klaar staan.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Om een keer naar Liverpool te gaan was voor ons een wens. Het was zoals altijd weer een perfect geregelde reis. Voor elke voetballiefhebber is een wedstrijd van The Reds een aanrader. Buiten het... Om een keer naar Liverpool te gaan was voor ons een wens. Het was zoals altijd weer een perfect geregelde reis. Voor elke voetballiefhebber is een wedstrijd van The Reds een aanrader. Buiten het voetbal om is Liverpool ook een prachtige stad met een leuk centrum.

Ik stuur u nog een e-mail met daarin een kort verslag over deze reis.

Verheul

Mooi, leuk

Rf ceeder

Liverpool manchester 19 januari

Sterke punten van dit bedrijf.

Zeer goed geregeld alle informatie op tijd en duidelijk

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hebben dankzij voetbal ontour
Een onvergetelijke ervaring gehad wat was dat goed geregeld hotel helemaal top centrum om de hoek
Kan alleen maar zeggen top top.